Legea anticonstituţională nr. 217/2015 are o componentă de “schizofrenie” istoriografică şi sociologică

In jos

Legea anticonstituţională nr. 217/2015 are o componentă de “schizofrenie” istoriografică şi sociologică

Mesaj Scris de mihai_tincanu la data de Dum Sept 13, 2015 1:06 pm

Legea, aşa-zis antilegionară, nr. 217/2015, care e de fapt o încălcare flagrantă a Constituţiei, legislaţiei româneşti şi celei internaţionale, are şi o puternică componentă de “schizofrenie” istoriografică şi sociolgică. Se interzic personalităţi marcante ale culturii şi istoriei naţionale şi se condamnă istorici sau oameni de cultură la puşcărie, doar că scriu despre trecutul României, în schimb criminalii regimului comunist din “naţiunile conlocuitoare” sau din spaţiul sovietic pot fi adulaţi, omagiaţi şi promovaţi fără oprelişti, public şi pe toate canalele media. Dacă scrii despre un român rişti puşcăria, dacă scrii de un criminal fascist sau comunist de la minorităţi sau din URSS eşti liber ca pasărea cerului. Wass Albert şi M. Horthy sunt promovaţi instituţional în România. Vă ofer doar două exemple semnificative, deşi pot fi analizate şi altele privind inadvertenţe de domeniul “clinicului” istoriografic sau “psihatriei” culturale legate de prevederi ale Legii nr. 217/2015. Corneliu Zelea Codreanu a fost liderul unei mişcări politice naţionaliste şi creştine, cu specific autohton. Cu toate încercările propagandei şi Siguranţei lui Carol al II-lea nu s-a găsit nicio dovadă că Mişcarea Legionară sau Partidul Totul pentru Ţară primeau bani, informaţii sau logistică de la Germania nazistă. Dimpotrivă în anii 30, un Octavian Goga sau Gheorghe Brătianu erau primiţi de Hitler în audienţe, iar anumite acţiuni politice ale acestora aveau binecuvântarea financiară a casieriei NSDAP, Codreanu în schimb NU. Mai mult, Carol al II-lea, Regele Mihai şi o liotă de politicieni români s-au întreţinut cu Hitler şi liderii nazişti, iar Codreanu NU. Înainte de alegerile din noiembrie 1937, Corneliu Zelea Codreanu semnează un pact politic de neagresiune cu PNŢ şi Partidul Evreiesc, iar rabinul Bucureştiului, după o întâlnire cu Căpitanul Mişcării Legionare, rămâne impresionat de valoarea morală şi intelectuală a acestuia. Numeroşi lideri legionari erau căsătoriţi cu evreice, în frunte cu Vasile Marin, deci antisemitismul legionar era unul doar strict economic şi fluid, nu etnic sau religios. Carol al II-lea după ce instaurează dictatura regală şi interzice partidele politice în februarie 1938 pune la cale arestarea lui Codreanu, care e condamnat iniţial şase luni la puşcărie pentru ultraj la un funcţionar public, recte Nicolae Iorga, că i-a trimis o scrisoare în care îl făcea “necinstit sufleteşte”, iar apoi Căpitanul e condamnat de un tribunal militar la 10 ani de puşcărie pentru “trădare” fără nicio dovadă, cum ne arată documentele CNSAS. Între timp Carol al II-lea introduce legislaţia antisemită şi organizează lagăre de concentrare unde sunt ucişi sute de legionar, cetăţeni români. Corneliu Zelea Codreanu e asasinat ritualic, prin sugrumare, în noaptea Sfântului Andrei, din ordinul lui Carol al II-lea, după o întâlnire cu Adolf Hitler, la care a fost prezent şi principele Mihai I. În 1946 Tribunalul de la Nuremberg consideră că Mişcarea Legionară nu a fost organizaţie fascistă, ci o victină a totalitarismului nazist şi carlist. Cu toate acestea, Legea nr. 217/2015 interzce studierea şi promovarea istoriografică a personalităţii lui Corneliu Zelea Codreanu, care nu a fost condamnat niciodată, de o instanţă internă sau internaţională, privind genocide şi crime împotriva umanităţii sau de promovare a antisemitismului. În schimb în România poate fi promovat cultul lui Carol al II-lea care a introdus dictatura, a desfiinţat partidele politice, a introdus legislaţia antisemită, a fost aliat cu Hitler, a comandat crime fără niciun proces, a organizat lagăre de concentrare, şi a renunţat fără luptă la Basarabia şi Ardealul de Nord. Codreanu nu a făcut nimic din toate acestea. Conform Legii lui 217/2015 dacă un tânăr poartă un tricou cu portretul lui Codreanu imprimat riscă trei ani puşcărie, în schimb se poate purta un tricou imprimat cu chipul unui dictator criminal şi antisemit ca şi Carol al II-lea şi să-i faci cultul public fără să suferi consecinţe legale. Mai mult, dacă îl lauzi pe poetul Radu Gyr rişti puşcăria, deşi e primul secretar de stat român care a înfiinţat singurul Teatru Evreiesc într-o capitală dintr-o ţară din Europa controlată de nazişti. În loc să-i facem statui că a promovat cultura evreiască în plină dictatură nazistă, se dau legi ca să îl interzică. Nu e asta o “schizofrenie” istoriografică şi sociologică?
Un alt exemplu, adevărat mai complicat, e cel al Mareşalului Ion Antonescu. După ce Regele Mihai la arestat şi l-a dat la nişte persoane particulare din PCR în data de 23 august 1944, el a ajuns prizonier la sovietici. A fost anchetat dur în celebra închisoare Lubianka de la Moscova. La Bucureşti, guvernul comunist dr. Petru Groza organizează un Tribunal al Poporului controlat de sovietici şi în mai 1946 îl condamnă pe Ion Antonescu la pedeapsa capitală. Procesul a fost făcut de comunişti, judecătorii erau comunişti sub controlul generalilor şi comisarior sovietici. Noi azi luăm de bun acel proces, deşi e făcut de comunişti şi organizat de o putere străină ocupantă. Aşa că prin Legea nr. 217/2015 eşti pasibil de închisoare dacă scrii şi vorbeşti de Ion Antonescu, ca erou al românilor, despre un om care a eliberat Basarabia de sub ocupaţia sovietică şi a salvat de la moarte sute de mii de evrei din Ardealul de Nord, conform lui Raoul Şorban, care a fost numit drept al popoarelor în Israel. Legea nr. 217/2015 consideră, astfel, întemeiate şi legale procesele staliniste şi comuniste, deci recunoaşte indirect naţionalizarea, gulagul, cooperaivizarea etc. Am sentimental că după 25 de ani asistăm doar la o prelungire juridică a bolşevismului în România prin unele prevederi ale Legii nr. 217/2015. În România de azi dacă porţi un tricou cu Ion Antonescu rişti puşcăria, dar dacă ai pe tine unul cu IV Stalin, Nicolschi sau Ana Pauker eşti aplaudat de simpatizanţii Legii nr. 217/2015. Culmea ironiei şi “schizofreniei” legislative: Ion Antonescu e interzis în România, iar cultul criminalului IV Stalin sau a lui Ana Pauker NU, doar că nu au avut parte de un proces al Tribunalului Poporului comunist. Legea nr. 217/2015 e un atentat la memoria istoriografică românească cu prevederi ce ţin de o “schizofrenie” sociologică. Deci nu mă mai miră că la 20 de ani de la revoluţie un MRU a pus portretul lui Ana Pauker pe holurile MAE. De fapt, Legea 217/2015 este o continuare firească a unei gândiri marxiste şi bolşevice, care se întinde cum o umbră rece şi viermănoasă peste destinul unei Românii libere, democrate şi independente.Conform interpretării ad litteram a Legii nr. 217/2015 românii pot spune DA lui IV Stalin sau lui Nicolski, iar Miklos Horthy e omagiat şi promovat pe bani publici la Cluj, dar Codreanu şi Antonescu nu poate fi analizaţi obiectiv din punct de vedere istoriografic, în spiritual adevărului ştiinţific. Legea nr. 217/2015 reprezintă de fapt o cenzură de tip marxist, cu caracter bolşevic, a cercetării istoriei românilor.
Ionuţ Ţene
 
avatar
mihai_tincanu

Mesaje : 61
Data de înscriere : 10/06/2013

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

13 septembrie 2015 - 116 ani de la nasterea lui Corneliu Zelea Codreanu : Voievodul prigonit

Mesaj Scris de mihai_tincanu la data de Dum Sept 13, 2015 1:08 pm

Glasul Strămoşesc


Corneliu Codreanu este o personalitate providenţială pentru neamul românesc şi pentru întreaga creştinătate prin puterea exemplului său. Acest lucru este relevat şi de câteva coincidenţe proniatoare şi intâmplări neintâmplătoare legate de viaţa sa.
Astăzi, 12 septembrie, in preziua naşterii lui Coreneliu Codreanu, iniţiatorul Legiunii Arhanghelul Mihail, am remarcat o coincidenţă interesantă. In sinaxarul acestei zile este pomenit Sfântul mucenic Autonom, episcop in timpul prigoanei lui Diocleţian (284-305), păstor cu râvnă de apostol. In cronica hagiografică este menţionat un singur ucenic al sfântului Autonom, ucenic numit Corneliu care a păstorit mai întâi ca diacon, apoi ca preot şi mai târziu ca episcop, în biserica din Soreus, zidită acolo de sfântul Autonom special pentru păstorirea ucenicului său Corneliu, biserică cu hramul Sfântul Arhanghel Mihail, hram ce-l va avea peste veacuri şi Mişcarea întemeiată de alt bărbat vitaz cu acelaşinume: Corneliu.
Corneliu Zelea Codreanu s-a născut pe 13 septembrie, iar pentru creştini data are multiple semnificaţii între care: pomenirea Sfântului Corneliu Sutaşul, căpitan de oşti, centurion roman ce a ajuns in final episcop al Bisericii primare, şi ajunul praznicului Înălţării Sfintei Cruci cinstit pe 14 septembrie, praznic ce readuce in prezent biruinţa Crucii asupra lumii, începutul primei împărăţii creştine, începutul creştinării tuturor aspectelor vieţii cotidiene a cetăţii.
Aceste semnificaţii creştine ale datei sale de naştere au rodit însutit în viaţa sa, în mod minunat şi legat de nevăzute fire, înţelese mai mult acum, post factum, ca o cheie de interpretare a sensurilor vieţii sale, cheie nu de om determinată, ci de Dumnezeu dăruită prin alegerea acestei zile pentru naşterea acestuiom, ştiind noi că nimic nu e intâmplător la Dumnezeu, nici un fir de praf, cu atât mai puţin naşterea şi adormirea celor plăcuţi ai Săi.
Asemenea sfântului Corneliu Sutaşul, Corneliu Codreanu a fost voievod, Căpitan peste oaste mare de români, în lupta de aşezare a vieţii româneşti pe fundamente creştine, luptă pentru înălţarea Sfintei Cruci şi peste viaţa neamului românesc, pentru o deplină încreştinare a tuturor aspectelor vieţii cotidiene contemporane, de la comerţ şi administraţie, la economie şi politică, de la forme de organizare, la educaţie şi cultură.
Acest ultim voievod sfânt al românilor a sfârşit muceniceşte în prigoana unor forţe oculte care şi astăzi sunt la putere in lume, de aceea este şi astăzi prigonit, pentru că aceste forţe aplică principiul talmudic al uciderii continue, al prigonirii şi după moarte, a răzbunării ca datorie şi lăsată moştenire urmaşilor, a urii socotită sacră in mistica lor răsturnată.
Cine vrea să înţeleagă acestea nu trebuie neapărat să cunoscă Talmudul. Sfânta Evanghelia e suficientă: Pilda lucrătorilor viei (Luca 20, 9-19) şi capitolele 15 şi 16 din Sfânta Evanghelia după Sf.Ioan, unde sunt scrise şi acestea:
“Aceasta vă poruncesc: să vă iubiţi unul pe altul.
Dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât.
Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăşte.
Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi.
Iar toate acestea le vor face vouă din cauza numelui Meu, fiindcă ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis.
De n-aş fi venit şi nu le-aş fi vorbit, păcat nu ar avea; dar acum n-au cuvânt de dezvinovăţire pentru păcatul lor.
Cel ce Mă urăşte pe Mine, urăşte şi pe Tatăl Meu.
De nu aş fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a făcut păcat nu ar avea; dar acum M-au şi văzut şi M-au urât şi pe Mine şi pe Tatăl Meu.
Dar (aceasta), ca să se împlinească cuvântul cel scris în Legea lor: „M-au urât pe nedrept”.
Iar când va veni Mângâietorul, pe Care Eu Îl voi trimite vouă de la Tatăl, Duhul Adevărului, Care de la Tatăl purcede, Acela va mărturisi despre Mine.
Şi voi mărturisiţi, pentru că de la început sunteţi cu Mine.
Acestea vi le-am spus, ca să nu vă smintiţi.
Vă vor scoate pe voi din sinagogi; dar vine ceasul când tot cel ce vă va ucide să creadă că aduce închinare lui Dumnezeu.
Şi acestea le vor face, pentru că n-au cunoscut nici pe Tatăl, nici pe Mine.
Iar acestea vi le-am spus, ca să vă aduceţi aminte de ele, când va veni ceasul lor, că Eu vi le-am spus.”(Ioan 15, 17-27; 16, 1-4)
Mircea Puscasu
avatar
mihai_tincanu

Mesaje : 61
Data de înscriere : 10/06/2013

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum