ISTE UNGURI CE SPARG SAMBURI & România trage să moară- măgarii ce fac?

In jos

ISTE UNGURI CE SPARG SAMBURI & România trage să moară- măgarii ce fac?

Mesaj Scris de Admin la data de Lun Mar 19, 2018 9:10 am

Fapte
Când Laszlo Tokes pus, dirijat, susținut și apărat de serviciile secrete, rusești, maghiare, americane ”și de alte naționalități”, ca să folosesc sintagma Ceaușescului, a pus în scenă scena libertății religioase, o parte din serviciile secrete românești, au dat o mână de ajutor. Așa au făcut și o parte a românilor, crezând în ceea ce le arăta o televiziune deja vândută și auzeau pe canale și voci europene și americane;
Când  a participat la alegeri, contrar legii partidelor, prima organizațiie non guvernamentală formată pe criterii etnice,  intrând în Parlament,  politicienii, serviciile secrete, guvernanții, au dat o mână de ajutor, pentru că ”dădea bine la imaginea” libertății de asociere și aducea simpatia acelorași europeni care puseseră osul la lovitura de stat din 89, iar românii și-au spus că este ok, nu e nici o problemă, au și ei dreptul să fie reprezentați că ”e și ei oameni!”. În plus, puteau forma o alternativă la guvernare, dar ei de fapt au format întotdeauna majoritatea de guvernare;
Când au apărut primele declarații anticonstituționale privind autonomia unor ținuturi românești locuite de populații descălecate la comandă, sau în căutare de pâine albă, aceiași guvernanți s-au făcut că nu aud, sau poate chiar nu auzeau, erau prea ocupate cu lupta politică, dar s-au folosit apoi de respectivii pretendenți fie ca aliați fie ca ținte propagandistice, după cum cădeau la înțelegere. Românii și-au spus că nu e nici un pericol, va curge multă apă pe Dunăre până să se întâmple așa ceva;
Când dispărea ”ca prin farmec” a patra flotă comercială a Europei, vândută de lupul pus paznic la oi, serviciile secrete au tăcut, pentru că cel care o vindea era omul lor și avea și experiență în incendierea și distrugerea vaselor românești, așa că l-au acoperit așa cum o făcuseră și pe vremea când făcea trafic cu armament în numele lor. Românii au râs sau și-au spus că nu e adevărat, are cineva ceva cu băiatul, că nu se poate așa ceva. S-a putut;
Când reprezentanți ai unor guverne străine, ”parteneri strategici”, uniuni sau state vecine au început să dicteze ce trebuie să facem în țara noastră, pe cine să alegem președinte, premier, pe cine să punem procurori, cu cine să facem afaceri, ce să vindem, ce să cumpărăm, ce să ”privatizăm” ce să desființăm, cu cine să ne căsătorim și cum să ne întemeiem familiile, guvernanții s-au supus, pentru că sperau să fie ei cei aleși și puși în fruntea mesei  ca să poată să rupă și ei câte o bucățică din hălcile care mergeau la stăpâni. Românii au plecat capul, spunându-și că acesta este prețul pe care trebuie să îl plătim ca să fim primiți în Alianță, Uniune sau Spațiu, ca să fim și noi ”euroatlantici” de parcă ne putea scoate cineva din Europa și muta în Siberia. Nu era nevoie, ne-au scos proprii noștri guvernanți, luându-ne pământurile, locurile de muncă, dreptul la un trai decent;
Când companiile străine, care au plătit șpagă guvernamentală sau prezidențială pentru a exploata aurul verde, galben sau negru al României au început să ne defrișeze pădurile, să ne otrăvească rezervele de apă, să provoace cutremure și deplasări de teren prin fracturare, politicienii, televiziunile, guvernele, nu doar că nu au luat nici o măsură, dar au luat toate măsurile pentru acoperirea cauzelor și pedepsirea celor care au îndrăznit să spună adevărul. Cazul Izvoarele–Galați este cel mai bun exemplu. Românii mai protestează, dar doar așa de formă și mai mult pe facebook decât pe străzi, iar  cei  mai mulți se închină și apelează la Dumnezeu;
Când după involuția din 89, ne-am schimbat nu numai orientarea politică ci și pe cea militară și de securitate, am renunțat la armata națională, la organizarea, dotarea, înzestrarea proprie, distrugându-ne odată cu industria națională și pe cea militară, guvernanții nu doar că nu au făcut nimic, dar au dat legi și ordine care să distrugă nu doar apărarea țării ci chiar și ideea de apărare națională, fiind ”asimilați” în apărarea colectivă, cedând din suveranitate, drepturi, teritorii și mândrie. Românii și-au spus că e mai bine așa, că aveam o armată veche și anacronică, că trebuie să distrugem tot ce ne amintea de ”vechea orânduire cea crudă și nedreaptă” și să intrăm în rândul lumii civilizate. Go west a fost șlagăr național;
Când în fruntea țării, a guvernelor, ministerelor,a serviciilor, a instituțiilor de forță, a politicii externe, au fost puși cetățeni români de altă naționalitate, unii dintre ei cunoscuți agenți ai unor servicii străine, alții susținuți pe față de astfel de agenturi, unii chiar prezenți pe mai multe state de plată, serviciile secrete și-au dat avizul, pentru că și ele la rândul lor erau conduse, divizate, împărțite pe sfere de influență aparținând altor state și servicii, făcând jocurile altora. Foarte puțini dintre ei sunt pe un singur stat de plată. Românii nu au avut ce face, unii și-au spus că nu e nici o problemă, România este un stat democrat, în care orice cetățean are dreptul să fie ales sau numit în funcții de conducere, așa este normal, iar alții priveau și privesc în continuare la lupta ”contrariilor” din interiorul acestor servicii, nevenindu-le să creadă că este posibil;
Când aceleași servicii au început să se amestece pe față în luptele politice sprijinind un partid sau altul, un candidat sau altul cu care erau încuscriți, cumetri, fini, nași, frați de cruce, politicienii au făcut comisii de investigare adică îngropare a subiectelor și spălare a ”imaginii” acestor servicii, pentru că fără avizul și sprijinul acestora, nici ei nu ajungeau nici politicieni și nici membri ai comisiilor de supraveghere. Românii privesc la acest circ, se ceartă între ei, luând apărarea unora sau altora fără să realizeze că toți sunt la fel și singurii care pierd și vor fi pedepsiți sunt ei, spectatorii, pentru că ei plătesc biletul de intrare la circ;
Când în țară au început să fie aduse, strămutate, colonizate, la indicația ”fraților de gintă burgundă” populații străine, străine de tot ce înseamnă România, prin încălcarea articolului 3, punctul 4 din Constituția României, care spune cât se poate de clar pentru orice analfabet că ”Pe teritoriul statului român nu pot fi strămutate sau colonizate populaţii străine”, autoritățile române, aceleași care deja făcuseră tot ce scrie mai sus, au mers în nota obișnuită, s-au făcut că nu cunosc prevederile constituționale, nici un politician, nici un partid, nici un post de televiziune, nici un ministru, nici un oficial nu a pus în discuție terfelirea Constituției. Românii sunt împărțiți, cei mai mulți indiferenți, unii gata să ”respecte” ordinele, pentru că așa au fost educați, iar ”capul plecat sabia nu-l taie”, mulți, poate cei mai mulți sunt împotrivă, dar le e frică să protesteze pe față, pentru a nu fi ”învinuiți” de ură de rasă, religioasă, lipsă de toleranță, anti-Semitism, anti-europenism, anti-evoluție, etc. Noi nu vrem să învățăm din istorie. Așa i-am primit lângă noi și pe goți, huni, gepizi, avari, slavi, maghiari, sași, secui, și alte și alte naționalități,(mai știe cineva ce înseamnă GOHUNGEASLAVBULUNGPECUMTĂTU?)  unii veniți călare, unii călăriți de alții, iar acuma unii dintre ei își vor ”țara înapoi” pe model și poate chiar cu sprijin prezidențial.
Consecințe
Pe data de 01.02.2018, ca un corolar, mai mult, ca o firească evoluție și consecință a tuturor acestor evenimente petrecute în România, în Parlamentul României la Camera Deputaților,a fost introdusă și va sta ascunsă  până la trecerea termenului de dezbatere fiind apoi aprobat tacit, un proiect de lege privind autonomia ținutului secuiesc.
-Termen de consultare public : 06.03.2018
– 05.03.2018 -prezentare în Biroul Permanent al Camerei Deputat
-trimis pentru raport la:
Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului
termen depunere amendamente: 15.03.2018
termen depunere raport: 27.03.2018
-Data la care se împlinește termenul constituțional pentru dezbatere și vot final: 21.05.2018
Până pe data de 26.02, 2018, Guvernul României trebuia să de aviz pe respectivul proiect de lege. Nici până azi Guvernul nu a răspuns, pentru că în ciuda declarațiilor de patriotism, guvernanții au bătut palma cu UDMR  lăsând legea să lâncezească până la aprobare tacită, în schimbul susținerii guvernului în Parlament, mai ales în condițiile deselor autodafe care au făcut deliciul lumii politice.
Care secui?
Pe ce își bazează autorul proiectului de lege, domnul József-György Kulcsár-Terza, când cere autonomia ținutului Secuiesc? Printre altele, pe faptul că secuii trăiesc pe acel teritoriu de prin anul 1200. Așa o fi, dar am o întrebare pentru domnia sa: unde au fost până atunci și cine locuia acolo până să fie aduși ei, precum refugiații de azi? Interesant este că nu știe nimeni, dar nimeni, nici ei înșiși, cine sunt secuii, de unde vin, de ce îți spun secui și nici măcar sigur când au venit. La recensământul efectuat în perioada 18-27 martie 2002, doar 532 de persoane s-au declarat că aparțin minorității secuilor din România. După asta, liderii maghiarilor din UDMR au cerut maghiarilor din zona revendicată, să se declare secui la viitorul recensământ. De ce ? Ca să poată să revendice teritoriul, căci cu doar 500 de inși poți forma un batalion paramilitar, dar nu revendica un ținut. De fapt, revendicările nu sunt susținute de adevărații secui ci de maghiari care se folosesc de această naționalitate care sunt doar maghiar strămutați din altă zonă,  pentru a realipi Ardealul la Ungaria. Sugerez autorităților să identifice posesorii terenurilor pe traseul Oradea-Cluj-Târgu-Mureș-Odorhei-Sfântu Gheorghe și vor avea surpriza să constate că s-a format un culoar al cetățenilor ”europeni” care posedă acest pământ, unii de cetățenie română, dar naționalitate maghiară, alții de naționalitate maghiară direct. Acest culoar se va lărgi, până va deveni o fâșie suficientă pentru a justifica unirea zonelor ”autonome” cu Ungaria, asta după ce ”Ținutul Secuiesc”va obține autonomia, creând astfel un precedent.
Cererea domnului Culcear nu se susține în primul rând pentru că încalcă articolul 1 al Constituției. Nu se mai susține nici numeric, pentru că, surpriză, conform recensământului din 2011, în România nu există secui. Dacă toți secuii sunt maghiari, asta nu înseamnă că toți maghiarii sunt secui, asta este o întrebare din testele psiho, le știe orice posesor de carnet auto. Deci a cui autonomie o vor maghiarii? A secuilor. Care secui ?Treaba pute de îți cade părul din nas, dar politicienii noștri se dau răciți sau s-au obișnuit cu mirosul.
Cine semnează proiectul? Un singur om, domnul Culcear. Nu m-ar mira să aud că provine din strămoși români maghiarizați știm noi când.Marile trădări  din România trebuie să aibă la bază un român că doar așa se pot numi trădări.
Bun, acuma să vedem ce va face parlamentul, că guvernul se știe ce va face, se face că nu știe. Păi Parlamentul, prin majoritatea PSD-ALDE-UDMR va lăsa legea să treacă în prima cameră, prin aprobare tacită. Partea proastă este că nu va putea trece la fel și în Senat, că nu e voie. Ce vor face atunci? Vor renegocia susținerea parlamentară. Poate vor aproba legea poate o vor lungi așa cum lungește DNA-ul dosarele comandate, pentru a ține în șah adversarii politici și a-i șantaja.
Ce conține proiectul de lege ?
Ce vrea domnul Culcear ? Citez câteva din prevederile legii :
-art 11(3) Prezentul statut garanteaza folosirea liberă   simbolurilor NAȚIUNII MAGHIARE, precum și ale comunităților naționalite în minoritate numerică;
– art.13. Statutul de regiune autonomă a ținutului secuiesc se poate desființa numai prin referendum organizat în ținutul secuiesc. ( păi atunci eu propun ca noțiunea de autonomie teritorială în România să se poată determina numai pe baza unui referendum organizat în România)
– art.14. Prezentul statut de autonomie se adoptă prin lege de către Parlamentul României.( De ce nu va avea atunci dreptul tot  Parlamentul României să desfacă ceea ce a făcut, că așa se uzitează în toate legislațiile și domeniile administrative, țări și democrații)
– art. 18. Autoritățile ținutului secuiesc: a. Consiliul de autoadministrare, b. Comisia de autoadministrare,c. Președintele ținutului secuiesc. (deci vor un președinte numai al lor, așa cum președintele nostru a vrut  o țară și un guvern propriu)
-art 25- Consiliul de autoadministrare poate organiza în propria sa competență organe pentru apărarea ordinii publice. ( Mișcarea celor 62 de comitate abia așteaptă să dea o mână de ajutor)
Nu mai dau citate, dar recomand cu căldură studiul articolelor care prevăd competențele organelor de conducere. Omul acesta vrea autonomie TOTALĂ.
Care UDMR?
Nu e nebun cine cere, e nebun cine dă, dar cred că totuși li s-a dat prea mult acestor indivizi sau organizații, asociații, partide sau ce s-or crede, că nici ei nu știu ce să spună că sunt, ca să nu admită că UDMR NU ESTE ÎNREGISTRAT CA PARTID POLITIC, CI CA UNIUNE A MAGHIARILOR DIN ROMÂNIA AȘA CUM SCRIE ÎN STATUTUL ORGANIZAȚIEI, ART 8 ȘI 10. Mai mult, UDMR nu figurează în Registrul partidelor politice din România, nefiind înregistrată ca partid politic, conform Legii nr. 14/2003, cap. IV. Deci juridic UDMR nu este partid politic este doar o organizație care pretinde că desfășoară și activități politice. Tot juridic, UDMR nu are ce căuta pe listele electorale, nu are ce căuta în Parlament, nu are ce căuta în viața politică.  Pentru a avea însă o acoperire, parlamentarii români au prevăzut în legea 68 din 1992 un articol, articolul 4 alin 2 care prevede că :”Organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale care participă la alegeri sunt echivalate juridic, în ce privește operațiunile electorale, cu partidele politice.”  Acest articol încalcă prevederile Constituționale privind egalitatea în drepturi și discriminarea, art. 1(5) și 16(1)  pe criterii etnice,  pentru că acordă acest drept numai organizațiilor unei anumite categorii de cetățeni, respectiv organizațiilor minorităților, nu și celor ale majorității. Dar cine să vadă asta ? Partidele politice au nevoie de ei și se fac că nu văd acest lucru, așa cum s-au făcut că nu văd toate cele scrise mai sus, pentru că au nevoie de ei ca să formeze majorități parlamentare. Nici românii nu sunt mai bravi și ei se fac că nu văd. Ei ies în stradă numai când li se spune și când primesc ceva în schimb.
Parlamentarii ca grup infracțional
Și totuși parlamentarii sunt gata să comită o mare greșeală. Cei care vor vota pozitiv (dacă nu chiar toți cei care vor vota, indiferent cum) proiectul  de lege al deputatului numit mai sus, riscă să se facă vinovați de formarea unui grup infracțional în vederea atentării la integritatea statului român, prin încălcarea articolelor  1(1, 5), 2, 3 (1)  și 4(1) din Constituție, dar și a articolului 3(a,b,d,f,j,h,f)) din Legea 51/1991 , adică Legea privind securitatea națională a României, republicata 2014.
Iată ce conțin articolele din legea 51:
Art. 3-Constituie amenintari la adresa securitatii nationale a Romaniei urmatoarele:
a)�planurile si actiunile care vizeaza suprimarea sau stirbirea suveranitatii, unitatii, independentei sau indivizibilitatii statului roman;
b)�actiunile care au ca scop, direct sau indirect, provocarea de razboi contra tarii sau de razboi civil, inlesnirea ocupatiei militare straine, aservirea fata de o putere straina ori ajutarea unei puteri sau organizatii straine de a savarsi oricare din aceste fapte;
d)�actiunile armate sau orice alte actiuni violente care urmaresc slabirea puterii de stat;
f)�subminarea, sabotajul sau orice alte actiuni care au ca scop inlaturarea prin forta a institutiilor democratice ale statului ori care aduc atingere grava drepturilor si libertatilor fundamentale ale cetatenilor romani sau pot aduce atingere capacitatii de aparare ori altor asemenea interese ale tarii, precum si actele de distrugere, degradare ori aducere in stare de neintrebuintare a structurilor necesare bunei desfasurari a vietii social-economice sau apararii nationale;
h)�initierea, organizarea, savarsirea sau sprijinirea in orice mod a actiunilor totalitariste sau extremiste de sorginte comunista, fascista, legionara sau de orice alta natura, rasiste, antisemite, revizioniste, separatiste care pot pune in pericol sub orice forma unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei, precum si incitarea la fapte ce pot periclita ordinea statului de drept;
j)�atentatele contra unei colectivitati, savarsite prin orice mijloace;      
l)�initierea sau constituirea de organizatii sau grupari ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a acestora, in scopul desfasurarii vreuneia din activitatile enumerate la lit. a)-k), precum si desfasurarea in secret de asemenea activitati de catre organizatii sau grupari constituite potrivit legii.
 
Cine credeți că va sesiza instanțele pentru încălcarea acestor prevederi constituționale și ale legii privind securitatea națională? Nimeni, deși avem o grămadă de lideri de partid care se bat cu cărămida în piept că apăra suveranitatea țării, integritatea, inviolabilitatea, etc etc. Au apărut o grămadă de partide ale generalilor, ale coloneilor, ale patrioților, ale dacilor, ale mai știu eu cui, avem asociații, grupuri, ligi, sindicate, federații, care își revendică dreptul de reprezentare a societății civile și Constituției. Câte vor mișca un deget cerând în instanță respectarea acestor prevederi Constituționale? Nici una, pentru că liderii lor își apără scaunul și poziția,nu vor să se pună rău cu autoritățile, pentru a nu se trezi ”îndosariați”, iar românii, românii se gândesc doar la ziua de azi, ce va fi mâine, nu îi mai interesează.  România trage să moară, de 30 de ani moare zi cu zi, oamenii se uită sau se fac că nu văd, dar oricum merg mai departe.
 
Până și măgarii,  acele ființe  pe care le desconsiderăm au mai multă compasiune pentru un semen de-al lor căzut la pământ. Nu merităm să fim numiți nici măgari.
avatar
Admin
Admin

Mesaje : 5215
Data de înscriere : 05/11/2012

Vezi profilul utilizatorului http://amintiridespreviitor.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum