Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (I - II - III =
AMINTIRI DESPRE VIITOR-ROMÂNIA DE MÂINE , RrOMANIKA BABANA :: OHA si PNL :: DIN TARA LUI OHA , CEL CARE NU CUVINTA
Pagina 1 din 1
Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (I - II - III =
Scriu acum cu documentele în fața mea. Sunt dovezi concrete pe care le prezint și cititorilor, iar aceste documente reale, parafate de autorități cu propriile ștampile, nu reprezintă speculațiile unui gazetar de investigații luat de valul revelațiilor.
Întregul carusel al tergiversărilor, mușamalizărilor și minciunilor începe de la un dosar penal cu făptuitorul Iohannis Klaus Werner și alții, deschis de Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu și înregistrat cu nr. 609/P/2007. Acest dosar, care frigea, a fost aruncat peste gard la DIICOT București (facsimil 1). Pentru studierea documentelor din facsimile dați click pe imagini!
Facsimil 1
Două răspunsuri al DIICOT diametral opuse despre același dosar, 609/P/2007, primit de la Sibiu! Atenție: în anul 2009 DIICOT spunea, pe lângă informația principală despre pasarea unui dosar cu Iohannis și alți făptuitori la DNA, că nu a avut spre instrumentare acel dosar – 609/P/2007 (facsimilele 2,3), iar în anul 2015 DIICOOT spunea că a avut și acel dosar – 609/P/2007 (facsimil 4), pe care l-a pasat tot la DNA, sub noul număr 532/II/2008 (deci înregistrat înainte de 2009 când afirmaseră că nu au avut dosarul în cauză!!!) ca să scape de castana fierbinte a individului protejat de globaliștii iudeo-masoni prin intermediul slugoilor din masoneria română și de statul german!
Facsimil 2
Facsimil 3
Facsimil 4
Vă prezint și o adresă de la DNA despre două dosare penale ale lui Iohannis Klaus Werner, îngropate de renumitul procuror Doru Țuluș și amanta sa, procuroara Claudia Mihaela Roșu, devenită ulterior soție, dar unde nu apare dosarul buclucaș 609/P/2007, nici sub noul număr, 532/II/2008, cu care DIICOT susține că l-a trimis la DNA (facsimile 5, 6)!
Facsimil 5
Facsimil 6
Despre cele două dosare de la DNA 9 (facsimilele 5 și 6) pot să vă dau relații fiindcă am fost audiat în ambele și am dat declarații ca mator (dosar 270/P/2006) și ca reclamant (dosar 5/P/2007). Primul este despre mafia retrocedărilor frauduloase de la Sibiu condusă de Klaus Iohannis – altele decât retrocedările către FDGR-ul condus tot de Klaus Iohannis și declarat ca succesor al organizației hitleriste Grupul Etnic German în anul 2007, iar al doilea conține furtul a două imobile prin uz de fals, comis de către Iohannis Carmen Georgeta, maică-sa, Lăzurcă Georgeta și complicele Baștea Ioan.
Așa cum scrie chiar în adresă, scoaterea de sub urmărirea penală s-a dispus prinOrdonanța nr. 270/P/2009 din 24.09.2009. Faptul că cei doi procurori, Țuluș și Roșu,cuplați – atât la serviciu, cât și în dormitor – au comunicat această soluție abia în data de 12 mai 2010, după o jumătate de an de la data emiterii, denotă lipsa de seriozitate și profesionalism a acestora, dacă nu chiar aceleași tendințe de tergiversare și mușamalizare, dovedite și în cercetarea penală a mafiei imobiliare de la Sibiu, condusă de Klaus Werner Iohannis, pe care au lungit-o timp de trei ani (!!!), din anul 2006 până în 2009, special ca pedepsele pentru unele dintre fapte să se prescrie datorită trecerii timpului!
Revista „Justițiarul”, pe care o conduc, a solicitat informații despre cele două dosare în repetate rânduri, începând cu data de 6 august 2009, după cum se vede în adresa de mai jos (facsimil 7), depusă la DNA în data de 8 octombrie 2009, care a primit același număr de înregistrare, 6456, ca și solicitarea depusă anterior, în luna august.
Facsimil 7
Procurorul Țuluș nu este cu nimic mai prejos decât șefa lui, Laura Codruța Kovesi, spre care arată acum acuzator! Acest procuror controversat a mai fost subiectul unor scandaluri, asupra sa planând suspiciunea că acționa la comandă, punând persoane indezirabile sub acuzare sau protejând infractori.
Doru Țuluș, procurorul DNA care împreună cu colega și amanta sa, procuror Claudia Roșu, devenită ulterior nevastă, l-au scos basma curată pe Iohannis și restul complicilor făptuitori în două dosare penale privind mafia imobiliară sibiană, condusă de însuși primarul de atunci al Sibiului, sare acum la beregata șefei, Laura Codruța Kovesi, altă protectoare a primarului devenit președinte.
Să vă spun și motivul pentru care Țuluș cel nărăvaș l-a protejat în final pe Klaus Werner Iohannis, scoțându-l basma curată! Intenţia primarului sibian de a candida la preşedinţia României nu a fost din anul 2014 și nici din 2013 când l-a adus Crin Antonescu – la ordin! – în PNL, ea este mai veche, fiind lansată din vara anului 2007, la întâlnirea Clubului Economic German din Transilvania (alcătuit din oameni de afaceri germani, austrieci, luxemburghezi și olandezi, majoritatea dintre ei masoni), care a avut loc în comuna Biertan din judeţul Sibiu. Atunci s-a stabilit ca primarul sibian să participe ca independent la alegerile din 2009 cu sloganul electoral: „Pentru ca România să arate ca Sibiul!”. Însă Traian Băsescu, informat fiind de SRI-ul care juca la două capete, le-a tăiat nemţilor entuziasmul, fluturând cele două dosare penale ale lui Iohannis de la DNA, unul cu cele două case furate de familia Iohannis prin uz de fals și celălalt cu mafia retrocedărilor imobiliare de la Sibiu, condusă de primarul Iohannis! Amenințat cu pușcăria, primarul sibian a cedat șantajului și a renunțat la depunerea candidaturii. După ce s-a închis lista candidaturilor la alegerile prezidențiale din anul 2009, hopa și procurorul Țuluș și amanta lui de atunci, procuror Claudia Roșu (subalterna devenită ulterior soție), cu NUP-urile lor salvatoare din data de 24 octombrie 2009! Conform facsimil 5, data de 24.09.2009a Ordonanței nr. 270/P/2009 este relevantă, nu data de 12 mai 2010, când au comunicat această soluție cei doi procurori amorezi, după o jumătate de an de la data emiterii respectivei Ordonanțe! Struțo-cămila ulterioară, cu Iohannis propus premier de Antonescu în campania electorală din anul 2009, nu l-a mai deranjat pe Băsescu fiindcă știa că pericolul trecuse.
În legătură cu cele două dosare ale lui Klaus Werner Iohannis și restul grupului de crimă organizată implicat în retrocedările frauduloase de la Sibiu, tergiversate și mușamalizate la DNA, citiți aici ce abuzuri inimaginabile a făcut individul acesta, ca primar al Sibiului, pentru a-și apăra în fața instanțelor de judecată cele două case furate prin fals în acte publice și uz de fals: Primarul Iohannis Klaus Werner îl apără pe hoţul de case Iohannis Klaus Werner! Aici, în cele două dosare penale de la DNA era vorba despre cele două imobile sustrase de familia Iohannis și de afacerile mafiei imobiliare sibiene conduse de primar, dar…
Aceste retrocedări ilegale ala mafiei imobiliare din Sibiu (dosarul 270/P/2006 de la DNA) sunt altele, pe lângă retrocedările abuzive către FDGR-ul condus de Klaus Iohannis, care s-a declarat oficial, în instanță judecătorească, succesor al organizației hitleriste Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien) în anul 2007 pentru a obține imobilele acestei organizații naziste, confiscate printr-un Decret-Lege al regelui Mihai din octombrie 1944. Despre aceste fraude imobiliare înfăptuite prin abuz în serviciu și conflict de interese, comise la Sibiu de primarul Klaus Iohannis care a retrocedat imobile FDGR-ului condus de același Klaus Iohannis puteți să citiți aici: Jaf imobiliar la Sibiu, retrocedări ilegale către FDGR, succesor al organizaţiei naziste Grupul Etnic German.
Are „imaculatul” Klaus fixul cu penalii… Tocmai el!!! Ba, mai sare și ambasadorul american Klemm, ca „Hans”-ul din baie, să-l susțină în lupta cu „penalii” ca întotdeauna, că doar stăpânul trebuie să-și stimuleze sluga periodic, lăudând-o! Pentru habarnistul instalat președinte, „penali” sunt și cei cercetați penal, deși nu au fost condamnați de o instanță judecătorească. Păi, penal ai fost atunci și tu, marionetă săsească, fiindcă mai mulți ani, între 2006 și 2009 ai fost urmărit penal de către DNApentru cele două case furate de familia ta prin uz de fals și pentru mafia retrocedărilor ilegale de la Sibiu, pe care cu onor o conduceai, așa cum am probat cu documente mai sus! În capul proaspăt vopsit al Herr-ului confuziile dau în clocot. Individul spune că nu „trebe” să candideze cei condamnați penal și nici cei cercetați penal, deci elimină din start prezumția de nevinovăție în cazul celor din urmă.
Mai sus, în facsimilele 5 și 6, aveți dovada că și „preacinstitul” Iohannis a fost cercetat penal de DNA în două dosare, din 2006 până în 2009, deci în 2008, când a candidat pentru al treilea mandat de primar, era un „penal” și el, conform propriei clasificări! După cum vedeti, scrie clar în documentul comunicat tardiv în 12 mai 2010 : „scoaterea de sub urmărire penală a învinuitului Iohannis Klaus Werner”. Păi, atunci de ce ai mai candidat în anul 2008, băi Franz, că erai sub urmărire penală?Deci, ce spuneți de ipocrizia penalului Iohannis atunci când vorbește de penali?
Procurorii și polițiștii sibieni l-au protejat pe Klaus Iohannis în toate dosarele penale, începând cu furtul celor două case și terminând cu declararea FDGR-ului condus de el ca succesor al unei organizații hitleriste! Poliţistul şi procurorul, care închiseseră la începutul anilor 2000 dosarul de urmărire penală pentru falsul în acte și uzul de fals prin care familia Iohannis împreună cu escrocul Baștea Ioan furaseră două imobile de la statul român – fapte demonstrate de judecători după 16 ani de procese! –, au fost promovaţi. Astfel, poliţistul Tiberiu Ivancea a devenit şeful poliţiei sibiene, iar procurorul Ioan Irimie a ajuns prim-procuror al Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu!
Până și Liviu Munteanu, secretarul Primăriei Porumbacu de Jos și autorul falsurilor, a fost ocrotit de grupul de crimă organizată, acesta continuând să profeseze ca secretar de primărie până la pensionare, cu toate că avea cazier în urma condamnării la un an de închisoare cu suspendare pentru falsurile de care a beneficiat familia Iohannis! Deși falsurile au fost recunoscute în justiție și autorul lor condamnat, beneficiarii falsurilor, respectiv soții Iohannis, nu au fost deposedați imediat de imobilele obținute prin fraudă, ei câștigând în continuare peste jumătate de milion de euro din închirierea parțială a spațiului dintr-o casă a cărei proprietari impostori erau! Și azi situația este neschimbată, deși există o sentință definitivă a Curții de Apel Brașov din noiembrie 2015, prin care soții Iohannis au pierdut și al doilea imobil obținut prin falsuri în acte publice, sentință întărită în data de 22 februarie 2017 prin respingerea contestației în anulare, formulată de proprietarii impostori, de către Curtea de Apel Pitești. Cu toate acestea, Klaus Werner Iohannis nu a restituit cei aproximativ 800.000 de euro încasați chirie necuvenită de la banca Raiffeisen și statul român nu poate să intabuleze imobilul revenit la el, deoarece escrocii au scos-o la înaintare pe Baște Rodica din SUA, soția complicelui Baștea Ioan care a decedat. Aceasta a deschis două noi procese la Sibiu, având ca obiect același imobil, pentru ca justiția sibiană, infestată cu judecători corupți, să tergiversez cele două procese și implicit intabularea imobilului de către statul român, chipurile casa fiind în litigiu!
Aceasta este „Justiția” română, cea pe care o apără Iohannis și o vrea neschimbată, fără Legea răspunderii magistraților, ca să decidă destinele unor oameni judecătorii necinstiți, așa cum le dicteză lor interesele personale și fără teama că vor da cuiva socoteală! Familia Iohannis a fost ajutată de judecători corupți ca să obțină două imobile enorme în centrul Sibiului și să tergiverseze după aceea un proces timp de 16 ani (!!!), din 2000 până în 2016, ca să obțină în continuare chiria enormă de la o bancă chiriașă, încă 11 ani după ce pierduseră celălalt imobil în anul 2005, după alt proces care a durat „doar” cinci ani, deși ambele clădiri au fost sustrase împreună cu aceleași documente false.
Amănunte privind istoria furtului caselor puteți să găsiți, împreună cu documentele doveditoare, în aceste două articole scrise tot de mine: Justiția mi-a dat dreptate, soții Carmen și Klaus Iohannis sunt escroci și hoți de case și Klaus Iohannis a pierdut în instanţă al doilea imobil obţinut prin uz de fals
Actul iluzoriu de justiţie, acea condamnare cu suspendare a falsificatorului Liviu Munteanu, a fost determinat de Rechizitoriului întocmit de Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, pe vremea când nu era șef taica Augustin Lazăr Ocrotitorul, deoarece, la Sibiu, Poliţia şi Parchetul se spălaseră pe mâini cu NUP (neînceperea urmăririi penale), așa cum am arătat mai sus că au făcut miliţianul Tibi Ivancea și parchetarul Nelu Irimie!
Se știe de procesul cu Agenția Națională de Integritate (ANI) al lui Klaus Iohannis privind incompatibilitatea (dosar nr. 508/57/2013), speță în care au pierdut toți primarii din România în instanță – câteva sute de edili! – , doar Iohannis a fost singurul care a câștigat la Curtea de Apel Alba Iulia, unde incompatibilul primar a fost făcut Albă ca Zăpada! Aici, la instanța aceasta, Klaus Werner Iohannis nu a pierdut niciodată vreun proces, indiferent că a fost justițiabil ca persoană fizică sau reprezenta o instiuție, ca primar! Oricărui om citav la cap i-ar da de gândit asta!!! La ÎCCJ București se cunoaște cum a tergiversat procesul președinta Livia Stanciu până după alegerile prezidențiale din 2014, iar verdictul favorabil după aceea pentru Iohannis, devenit președinte între timp, nu a mai surprins pe nimeni.
Livia Stanciu, individa imorală care și-a trimis o creditoare la temniță nevinovată, cu ajutorul prietenei Kovesi de la DNA – celebrul caz „Rarinca” –, a fost recompensată de proaspătul președinte, fiincă l-a salvat în dosarul de incompatibilitate, cu un post de judecător la Curtea Constituțională, după ce i-a expirat mandatul de președinte la Înalta Curte de Casație și Justiție.
De fapt, au fost două două dosare ale lui Klaus Iohannis cu ANI, ambele din anul 2013: unul privind incompatibilitatea (dosar nr. 508/57/2013) şi altul privitor laconflictul de interese (dosar nr. 780/57/2013). Acesta din urmă nu prea a apărut în presă sau a fost confundat cu primul de neisprăviții care se dau jurnaliști. La dosarul nr. 780/57/2013 Curtea de Apel Alba Iulia a solicitat, la termenul din 12.03.2014, Parchetului de pe lângă ÎCCJ comunicarea dacă pentru infracţiunea de fals în înscrisuri sub semnătură privată, ce face şi ea obiectul dosarului cu nr. 780/57/2013 privind conflictul de interese, s-a dispus începerea urmăririi penale. Deci, pe lângă conflictul de interese pentru care fusese sesizat Parchetul General de către ANI, a mai apărut şi infracţiunea de fals în înscrisuri sub semnătură privată! Iată ce conţinea comunicatul ANI din 24 iulie 2013 şi acuzaţiile care i se aduceau lui Iohannis Klaus Werner: „Agenţia Naţională de Integritate a constatat încălcarea regimului juridic al conflictului de interese în materie administrativă și penală de către KLAUS-WERNER IOHANNIS (Primarul Municipiului Sibiu), întrucât acesta a semnat, la data de 23 decembrie 2010, un contract de prestări servicii încheiat între Primăria Municipiului Sibiu și S.C. Tipografia Honterus S.R.L., societate comercială deținută de Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.). KLAUS-WERNER IOHANNIS a deținut funcția de Președinte al F.D.G.R. în perioada 2002 – 2013.”
După ce a fost făcut scăpat de procurorii de la Parchetul General în septembrie 2014,după o „cercetare” simplă, dar tergiversată mai bine de un an, alți magistrați din confreria sistemului, Judecătorii cei Cumsecade cu Klaus de la Curtea de Apel Alba Iulia au admis, în 10 iunie 2015, contestația formulată de Iohannis, devenit preşedintele României în urmă cu șapte luni, fiind dispusă anularea raportului de evaluare întocmit de ANI privind încălcarea regimului juridic al conflictului de interese în materie administrativă de către fostul primar al Sibiului. ANI fiind timorată, după experiența cu arestarea șefului Horia Georgescu pentru crima de lezmajestate la kaiserul Klaus prin cele două procese declanșate, nu a mai îndrăznit să atace decizia judecătorilor pupenklauși de la Curtea de Apel Alba Iulia!
Traian Băsescu a declarat că Horia Georgescu a fost arestat, la cererea DNA, pentru că l-a declarat incompatibil pe Klaus Iohannis, încercând să stopez accesul acestuia în fruntea statului. Mai mult, fostul președinte a spus că Iohannis s-a adresat amenințător șefului ANI, la o recepție, cu următoarele cuvinte spuse cu ranchiună: „A, încă sunteți bine?”. „Și, după aceea nu a mai fost bine.”, a completat Traian Băsescu la postul de televiziune B1 TV.
Iată un citat din soluția de clasare a Parchetului General în cauza de mai sus, privind conflictul de interese, unde ni se spune cum că primarul Sibiului nu s-a aflat în raporturi de muncă, după cum rezultă din probele administrate în dosar, cu Tipografia Honterus, societate al cărei asociat unic era, la acea dată, Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) şi nici cu acest FDGR, unde era doar un biet președinte onorific, decorativ și nerenumerat: „În acest sens, arătăm că, prin adresa nr. 1148/11.11.2013, Forumul Democrat al Germanilor din România a comunicat Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Secţia de urmărire penală şi criminalistică, faptul că domnul Klaus Werner Iohannis (cu datele de stare civilă din dosar) nu a avut şi nici nu are calitatea de angajat al Forumului Democrat al Germanilor din România, menţionându-se faptul că această funcţie este una onorifică; de asemenea, s-a mai arătat că d-l Klaus Werner Iohannis nu a beneficiat, din partea F.D.G.R., de servicii sau foloase de orice natură, neaflându-se, în raporturi comerciale, cu respectiva asociaţie. Totodată, prin adresa cu numărul 2827/18.06.2014, Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu a comunicat Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Secţia de urmărire penală şi criminalistică, faptul că domnul Klaus Werner Iohannis (cu datele de stare civilă din dosar), nu figurează angajat sau fost angajat al Forumului Democrat al Germanilor din România şi nici al Tipografiei Honterus” (http://www.mediafax.ro/social/parchetul-general-a-inchis-dosarul-de-conflict-de-interese-al-lui-iohannis-13351714) Lăsăm de o parte aberațiile că primarul Iohannis nu a avut interesul să avantajeze FDGR-ul unde era președinte, fiindcă – vezi Doamne! – nu era un angajat retribuit de acesta şi analizăm doar derularea cercetării penale. Tragerea de timp se poate observa și aici, fiindcă la un dosar deschis în iulie 2013 de către Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie se răspunde la o solicitare abia în noiembrie același an, adresa nr. 1148 din 11.11.2013 de la Forumul Democrat al Germanilor din România, iar alt interpelat, Inspectoratul Teritorial de Muncă Sibiu, a răspuns după alte opt luni, în anul următor (adresa cu numărul 2827 din 18.06.2014, la aproape un an de la deschiderea dosarului!), ceea ce înseamnă că procurorii au trimis tardiv cererile lor. ANI nu a ştiut de toate mârşăviile comise de primarul Sibiului, dumneavoastră le puteţi afla de aici: Ce nu ştie ANI despre KLAUS (Iohannis)…
Unii dintre cititori probabil vor spune: „Bine-bine, îl protejeză magistrații corupți pe Iohannis, la ordin politic sau masonic, dar presa de ce tace?” Simplu, spuneam de protecția acordată lui Klaus Werner Iohannis de două entități: 1) Germania, fericită că are în România Gauleiterul neamț pentru care s-a agitat de mai multă vreme – există voci care spun că Iohannis ar fi mai mult khazar, decât sas. 2) Iudeo-masonii suprastatali care-și duc la îndeplinire proiectele globalizării prin marionete șantajabile și docile ca Iohannis și au tot interesul să-l protejeze, după ce tot ei l-au înscăunat ca guvernator peste colonie. Revin la întrebarea de ce tace presa? Păi, mass-media din România se află 80% în proprietatea evreilor internaționaliști, iar restul de 20% al patronilor sunt în majoritatea masoni.
V-am prezentat probe pentru toate afirmațiile și acuzele mele. Dovezi găsiți și în articolul care arată cum spală propaganda trecutul murdar al familiei Iohannis, la fel cum pisica își acoperă excrementele. Probe incontestabile despre „penalul” Klaus Werner Iohannis – cum îi place lui să-i numească pe alții – găsiți și în alte materiale de investigații jurnalistice scrise de mine, toate ticsite cu documente doveditoare ale adevărurilor spuse răspicat. Spre unele dintre aceste dezvăluiri aveți link-uri tot în acest articol, care demonstreză și probează clar comiterea ticăloșiilor de către acest individ și șleahta lui, inclusiv stafidita sa consoartă: Cum spală propaganda banii familiei Iohannis proveniți din traficul de copii
Nici actualul procuror general Augustin Lazăr nu este străin de protecţia acordată lui Klaus Werner Iohannis pe vremea când acesta era primar, ca și fosta subalternă, procuror Maria Capră, pensionată personal de Iohannis printr-un decret semnat de acesta în seara Revelionului 2016 (!!!), după cum puteţi citi aici: După procurorii lui Băsescu, procurorii lui Iohannis
La fel, procurorii din Parchetul General, coordonați de procurorul general Tiberiu Nițu– chipurile, „omul” contracandidatului Victor Ponta de la acea vreme – , au clasat două dosare penale în anul 2014, ale încă primarului sibian, privind abuzul în serviciu, conflictul de interese, succesiunea din anul 2007 a FDGR-ului condus de Klaus Iohannis după o organizație nazistă din timpul războiului și retrocedările ilegale de imobile ale primarului Iohannis către organizația declarată succesoarea hitleriștilor și avându-l ca președinte tot pe Klaus Iohannis!
Klaus Werner Iohannis, ca primar, a făcut ceva mult mai grav decât „penalele” – cum le numește el – Sevil Shhaideh şi Rovana Plumb, care au trecut niște terenuri de la stat… tot la stat. Prin retrocedări ilegale, primarul Iohannis a trecut, începând cu anul 2007,imobile de utilitate publică, unde funcționau licee, școli și un cămin de bătrâni, din proprietatea statului român în proprietatea unei organizații private de tip ONG, conduse tot de Klaus Iohannis, succesoare oficial a unei organizații naziste (Grupul Etnic German din România – Deutsche Volksgruppe in Rumänien). Este vorba de Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR), organizație formată exact ca UDMR-ul pe criterii etnice și participantă la fel de ilegal la alegeri fără să fie partid politic, unde tot el, primarul Iohannis, era președinte. Iar după aceea, primarul Iohannis a păgubit statul și contribuabilul român prin plata chiriilor din banii publici la FDGR, unde era tot el președinte, pentru funcționarea în continuare a liceelor, școlilor, grădinițelor și a unui cămin de bătrâni în imobilele sustrase ilegal de la statul român!
Ca să vă dați seama de amploarea retrocedărilor unor imobile care adăpostesc unități de învățământ către Biserica Evanghelică C.A., unde statul român plătește etnicilor germani chirie pentru educația copiilor, cu mențiune că unele dintre aceste clădiri au fost construite pe vremea comuniștilor și nu au avut cum să aparțină bisericii sașilor, dar aceștia revendică terenul pe care se află respectivele imobile, iată în acest articol o listă cu retrocedările școlilor și grădinițelor din județul Sibiu, fără numărul copleșitor de licee revendicate și deja retrocedate: Forumul Democrat al Germanilor din România (FDGR) rescrie istoria umoristic, cică generalul Ion Antonescu i-a obligat să devină hitleriști!
Liste cu retrocedările școlilor și grădinițelor din județul Sibiu.
Tot aici, în acest articol, găsiți și dovada că Biserica Evanghelică aparține comunității germane și ea şi-a dat mâna cu partidul nazist în data de 11 august 1942. Atunci s-a semnat Convenţia Generală privind Reglementarea Relaţiei dintre Biserica Evanghelică de Confesiune Augsburgiană (C.A.) şi Etnicii Germani din România, prin care s-a hotărât trecerea averii bisericii la Grupul Etnic German.
Deci și retrocedările către Biserica Evanghelică C.A. s-au făcut tot pe baza succesiunii după Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe in Rumänien), biserica în cauză fiind a comunității săsești reprezentată de FDGR! Deja nu mai este vorba de lăcomie imobiliară, ticăloșiile făcute de FDGR sub președinția lui Klaus Werner Iohannis se încadrează la trădare de țară!
Deci, repet pe scurt: primarul Iohannis a luat de la statul român imobile care adăposteau unități de învățământ sau alte utilizări sociale de interes public, le-a retrocedat ilegal organizației germane unde era el președinte (FDGR), după care a perceput statului român chirie! A priceput toată lumea, chiar și ăia cu #rezist? Ce abuz în serviciu și conflict de interese mai clare decât acestea pot exista? Se observă cu ochiul liber, nu trebuie să fii procuror sau polițist ca să le vezi!
Îngroparea celor două dosare de către bravul procuror general Tiberiu Nițu a avut loc cu două luni înainte ca Iohannis să ajungă președinte, prin clasarea acestora cu„neînceperea urmăririi penale”. Drept răsplată, mai mult sau mai puțin acoperitul Tiberiu Nițu a primit de la sistemul ticălos pe care l-a protejat a treia cizmă, aia în cur! Unul dintre cele două dosare fusese plimbat pe ruta DNA București, moșia lui Kovesi – Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, în parohia lui taica Augustin Lazăr – Parchetul General, conform rețetei tergiversării, mușamalizării și a spălării pe mâini aplicată tuturor dosarelor în care era cercetat protejatul internațional Iohannis Klaus Werner. Motivarea clasării acestui dosar, de care au fugit toți procurorii și l-au pasat de la unul la altul ca pe un cartof fierbinte, este cel puțin surprinzătoare: „Există fapta, dar nu există elementele constitutive ale infracțiunii”. Aferim, boieri dumneavoastră!
(Va urma)
Marius Albin MARINESCU
Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (II)
Prezentăm în premieră două noi dosare penale, din anii 2013 și 2014, cu penalul Klaus Werner Iohannis – conform termenului născocit de acesta! – în rolul principal
Klaus Iohannis vorbește despre penali în cazul tuturor celor cu dosare de cercetare penală, făcând abstracție de multele și incontestabilele sale dosare penale, în unele dintre acestea fiind chiar urmărit penal: Klaus Iohannis minte cu nerușinare, avem dovada că a fost urmărit penal!
Klaus Werner Iohannis a avut două dosare de cercetare penală la Parchetul General în anul 2014, când era în plină cursă electorală pentru ocuparea fotoliului de la Cotroceni. Îngroparea celor două dosare de către „bravul procuror general” Tiberiu Nițu a avut loc cu două luni înainte ca Iohannis să ajungă președinte, prin clasarea acestora cu „neînceperea urmăririi penale”. Părerea mea personală este că procurorul general Tiberiu Nițu a acționat din frică, primind avertismentul de tip „ciocul mic” în toate dosarele lui Iohannis pe filieră masonică, nu pe linie de partid! Drept răsplată, nu după mult timp, mai mult sau mai puțin acoperitul Tiberiu Nițu a primit de la sistemul ticălos pe care l-a protejat a treia cizmă, aia în cur, zburând de pe funcție și devenind el însuși urmărit penal!
Unul dintre cele două dosare fusese plimbat timp de doi ani, 2013-2014, pe ruta: DNA București(moșia lui Kovesi) – Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia („parohia” lui taica Augustin Lazăr) – Parchetul General (condus atunci de Tiberiu Nițu), conform rețetei tergiversării, mușamalizării și a spălării pe mâini aplicată tuturor dosarelor în care era cercetat protejatul internațional Iohannis Klaus Werner. Motivarea clasării acestui dosar, de care au fugit toți procurorii și l-au pasat de la unul la altul ca pe un cartof fierbinte, este cel puțin surprinzătoare: „Există fapta, dar nu există elementele constitutive ale infracțiunii”. Aferim, boieri dumneavoastră! Plângere penală împotriva lui Klaus Iohannis din 2013, de la DNA, a ajuns la Parchetul General în anul 2014 după ce a parcurs următorul traseu: expediat de către protectoarea iohannistă, Laura Codruța Kovesi – șefa DNA, către Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, iar de aici a fost îndrumat către Parchetul General de Augustin Lazăr, protector și el al lui Klaus Werner Iohannis, care a și fost numit ulterior de către președintele sas ca procuror general, deși era nu numai un „dinozaur” comunist, ci și un procuror incompetent, cercetat el însuși pentru fapte de corupție de către DNA! Dacă Laura Codruța Kovesi și Augustin Lazăr, cei doi ocrotori ai penalului Klaus Iohannis – care i-a și numit pe funcții, îl protejează pe acesta din convingerea dată de oportunism și fiindcă este o sarcină/misiune trecută în fișa postului, Tiberiu Nițu a acționat conjuctural, de teamă, în favoarea sasului penal. Din această cauză, deoarece frica este trecătoare și exista riscul să devină imprevizibil în viitor, procurorul general a și fost eliminat cu proxima ocazie printr-o făcătură de dosar penal întocmit la comandă de trepădușii lui Kovesi din DNA. Oricum, Nițu trebuia debarcat ca să elibereze cât mai rapid fotoliul de procuror general pentru sluga iohannistă Augustin Lazăr.
În acest episod am să public denunțul penal adresat direct Parchetului General în vara anului 2014, care a constituit dosarul nr. 385/P/2014 și o adresă suplimentară. Atenție, pentru postacii iohanniști și cei spălați pe creier, care au gata pregătită replica: „Marinescu a fost pus de PSD ca să-l șicaneze pe Klaus Iohannis în campania electoral”! Denunțul a fost expediat în data de 10 iunie 2014, iar Klaus Iohannis a fost desemnat candidat pentru prezidențiale, din partea PNL, în 21 iulie 2014,la mai bine de o lună! (https://www.hotnews.ro/stiri-politic-17718020-klaus-iohannis-desemnat-candidatul-pnl-presedintie-surse.htm)
Către
Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie
În atenţia domnului Procuror General, domnul Tiberiu-Mihail Niţu
DENUNŢ PENAL
Subsemnatul Marinescu Marius Albin, domiciliat în municipiul Sibiu, (…), telefon: (…), formulez prezentul denunţ penal împotriva făptuitorului Iohannis Klaus Werner, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Bâlea, nr. 29, judeţul Sibiu, primar al municipiului Sibiu pentru săvârşirea infracţiunilor de corupţie, conflict de interese, abuz în serviciu contra intereselor publice, abuz în serviciu contra intereselor persoanelor şi reactivarea unei organizaţii naziste. De asemenea, formulez denunţ penalşi împotriva numitului Ţuluş Doru Florin, fost prim-procuror al Secției de combatere a infracțiunilor conexe infracțiunilor de corupție din cadrul DNA, actualmente șef al Serviciului pentru efectuarea urmăririi penale în cauze privind infracțiuni asimilate sau în legătură directă cu infracțiunile de corupție din cadrul Secției de combatere a infracțiunilor conexe infracțiunilor de corupție a DNA, structura centrală, pentru infracţiunea de favorizarea infractorului.
Menţionez că mă adresez domniei voastre, chiar dacă unele infracţiuni ţin de competenţa DNA, deoarece am suspiciuni în ceea ce priveşte instituţia respectivă fiindcă, în ceea ce-l priveşte pe numitul Iohannis Klaus Werner, două dosare de corupţie la nivel înalt şi crimă organizată – la care o să mă refer concret în continuare – au fost muşamalizate. De asemenea, o altă plângere penală împotriva lui Iohannis Klaus Werner a fost redirecţionată spre Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, unde acelaşi personaj se bucură de protecţie totală din considerente locale.
Motivele denunţului şi solicitările subsemnatului
1) Vă solicit redeschiderea dosarelor penale nr. 270/P/2006 şi 5/P/2007 (înregistrate sub aceste numere la DNA, structura centrală), care au fost trimise la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, conform adresei din 12 mai 2010, semnate de domnul procuror sef de secţie Ţuluş Doru Florin, pe care o anexez. Menţionez că eu am dat declaraţii în cele două dosare, în calitate de martor, fiind jurnalist de investigaţii cu mai multe materiale de presă publicate despre mafia imobiliară din Sibiu, care era anchetată în cele două dosare penale.
În fapt,
Dosarul penal nr. 270/P/2006, la care face referire domnul procuror Ţuluş, în adresa sa, a sosit la D.N.A. de la Parchetul General, Secţia D.I.I.I.C.O.T., fiind de fapt dosarul nr. 42/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, solicitat la Bucureşti datorită valorii foarte mari a fraudei. Este vorba de imobile în valoare cumulată de câteva sute de milioane de euro, furate de la statul român! Acest dosar, demarat în anul 2006, a fost efectiv blocat de procurorul şef Doru Ţuluş timp de trei ani (!!!), cu intenţia evidentă de scurgere a timpului în vederea prescrierii faptelor, pentru ca apoi să fie retrimis în data de 1 octombrie 2009 tot la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia (!) prin declinarea competenţei D.N.A…. Inadmisibil, procurorilor de la DNA le-au trebuit trei ani de zile ca să-şi dea seama dacă un dosar este sau nu de competenţa lor!!! Şi, la fel de inadmisibil, un dosar care este solicitat de la un parchet din teritoriu, invocându-se lipsa de competenţă a acestuia, în final este retrimis tot acolo, ca şi cum, după trei ani, parchetul din teritoriu a devenit pe neaşteptate compatibil. Sau poate că a devenit compatibil, deoarece D.N.A. „a avut grijă” să-i scoată pe învinuiţii principali (capii mafiei caselor din Sibiu) de sub urmărire penală în cazul infracţiunilor prevăzute şi pedepsite de articolele 248, 246 şi 248 indice 1 din vechiul Cod penal. Aceste articole se refereau la abuzul în serviciu contra intereselor publice şi contra intereselor persoanelor, iar 248 indice 1 reprezenta forma calificată (agravantă) a abuzului în serviciu, faptele pedepsindu-se cu închisoare de la 5 la 15 ani şi interzicerea unor drepturi.
Cei pe care i-am numit capii mafiei caselor din Sibiu sunt funcţionari publici şi deţineau, atunci când au fost săvârşite faptele care au păgubit statul român de valori uriaşe, următoarele funcţii: Iohannis Klaus Werner – primar al municipiului Sibiu, Nicola Iordan – secretar al Primăriei municipiului Sibiu şi Nistor Dorin – şeful Serviciului Juridic din cadrul Primăriei Sibiu. Corupţia neîndoielnică, în care se scaldă administraţia locală din Sibiu, devine şi mai evidentă atunci când „locotenenţii” lui Iohannis, Nicola Iordan şi Nistor Dorin, deşi aflaţi sub urmărire penală, sunt promovaţi de şeful lor, acelaşi Klaus Iohannis, „il capo di tutti capi”! Astfel, Nistor a fost promovat în funcţie, devenind secretar al Primăriei Sibiu, în locul lui Iordan, iar acesta s-a mutat la Consiliul Judeţean devenind secretarul judeţului (!?), funcţie inexistentă până atunci şi înfiinţată special pentru protejatul lui Iohannis. Primarul Sibiului nu conducea în perioada respectivă doar municipiul, ci şi judeţul, preşedintele de atunci al Consiliului Judeţean Sibiu, Martin Bottesch, fiind un personaj şters, etnic german şi simplă marionetă la discreţia lui Iohannis, acesta din urmă fiind şi preşedinte al F.D.G.R.-ului (Forumul Democrat al Germanilor din România) din care face parte şi Bottesch ca membru al comunităţii germane din România.
Subliniez faptul că tergiversările pentru prescrierea faptelor, precum şi scoaterile de sub urmărire penală şi neînceperea urmăririi penale împotriva lui Iohannis Klaus Werner şi a complicilor săi, la spolierea statului român, „decretate” de către domnul procuror şef secţie Ţuluş Doru Florin sunt total inadmisibile, având în vedere exemplul condamnării domnului Becali George. În acest caz de corupţie, deşi schimbul de terenuri cu armata a avut loc în perioada 1996 – 1999 şi prejudicierea statului român a fost de „doar” 892.758 USD, iată că s-a dat o sentinţă cu condamnare la închisoare după 17 ani! Atunci de ce învinuiţii din dosarele nr. 270/P/2006 şi 5/P/2007, în frunte cu „intangibilul” Iohannis Klaus Werner, sunt făcuţi scăpaţi prin PRESCRIERE, deşi infracţiunile comise de aceştia sunt de dată mult mai recentă şi paguba cauzată statului român este de câteva sute de milioane de euro?
În acest sens, solicit prin prezenta redeschiderea celor dosare de urmărire penală: nr. 270/P/2006 şi 5/P/2007 (înregistrate sub aceste numere la DNA, structura centrală).
2) Vă solicit începerea urmăririi penale împotriva numitului Ţuluş Doru Florin, fost prim-procuror al Secției de combatere a infracțiunilor conexe infracțiunilor de corupție din cadrul DNA, structura centrală, pentru infracţiunea de favorizarea infractorului.
În fapt,
Deoarece Direcţia Naţională Anticorupţie (D.N.A.) nu a comunicat subsemnatului – RECLAMANT(în dosarul 5/P/2007, pomenit în răspunsul DNA), dar şi MARTOR în celălalt dosar penal – soluţia din dosarul respectiv privind scoaterea de sub urmărire penală a învinuitului Klaus Werner Iohannis şi a celorlalţi pentru infracţiunile de abuz în serviciu contra intereselor publice şi contra intereselor persoanelor în formă calificată, reclamantul fiind lipsit astfel de posibilitatea atacării acestei soluţii în termen legal, constituie o abatere de la procedura legală şi un abuz al procurorului şef de secţie, Doru Florin Ţuluş.
Am depus trei adrese prin care solicitam informaţii privind stadiul în care se află cele două dosare de cercetare penală: nr. 270/P/2006 şi nr. 5/P/2007. Aceste solicitări au fost depuse astfel: două direct la Registratura DNA, prin intermediul domnului Vasile Zărnescu, redactor-şef al publicaţiei „Justiţiarul”, pe care o conduc în calitate de director şi a treia prin poştă, cu confirmare de primire. Primele două cereri au fost depuse de domnul Vasile Zărnescu la următoarele date: 6.08.2009 (înregistrată la DNA cu nr. 6456) şi 8.10.2009. Ultima solicitare a fost trimisă de subsemnatul, prin intermediul poştei, în data de 31.03.2010. Răspunsul, după cele trei cereri, a sosit doar în data de 12.05.2010, după 9 (nouă) luni de la înregistrarea primei cereri! Precizez că este importantă dată la care a fost depusă prima solicitare privind stadiul cercetărilor (6.08.2009 ), ca să fie clar că solicitare noastră nu a avut un substrat politic, deoarece în luna august 2009, nu apăruse încă propunerea liderului PNL, Crin Antonescu, ca numitul Klaus Iohannis să fie numit premier al României!
Ţin să subliniez faptul că subsemnatul am fost audiat de două ori de către domnul comisar Năulea Ionel Constantin Oliwer, din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie (D.N.A.) – structura centrală în anul 2007 (conform citaţiei din anexă) şi am depus probe în dosarele 5/P/2007 şi 270/P/2006, aflate la D.N.A. – structura centrală. Consider că dosarele respective, care tratau mafia imobiliară din Sibiu – retrocedări frauduloase de imobile, au fost tergiversate în vederea prescrierii faptelor de către domnul procuror şef secţie Ţuluş Doru Florin şi la fel, consider că Ordonanţa nr. 270/P/2009 prin care s-a dispus scoaterea de sub urmărirea penală şi neînceperea urmăririi penale împotriva învinuitului Iohannis Klaus Werner şi altora este netemeinică şi nelegală.
Dosarul penal nr. 270/P/2006 – la care face referire domnul Ţuluş, în răspunsul său din 12 mai 2010, adresat publicaţiei pe care o conduc – a sosit la D.N.A. de la Parchetul General, Secţia D.I.I.I.C.O.T., fiind de fapt dosarul nr. 42/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, solicitat la Bucureşti datorită valorii foarte mari a fraudei. Este vorba de imobile în valoare cumulată de câteva sute de milioane de euro furate de la statul român! Acest dosar, în care s-au făcut cercetări încă din anul 2006, s-a prăfuit prin sertarele secţiei conduse de domnul procuror şef de secţie Ţuluş Doru Florin pe parcursul a trei ani pentru ca apoi să fie retrimis, în 1 octombrie 2009, tot la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia prin declinarea competenţei D.N.A. Culmea, procurorilor subordonaţi ierarhic domnului procuror şef de secţie Ţuluş Doru Florin le-au trebuit trei ani de zile ca să-şi dea seama dacă un dosar este sau nu de competenţa lor! Favorizarea şi protecţia unui grup de crimă organizată este evidentă, pentru că într-un astfel de grup s-au constituit toţi învinuiţii din dosarele mafiei imobiliare de la Sibiu. Pentru toate acestea, vă solicit începerea urmăririi penale împotriva numitului Ţuluş Doru Florin.
3) Denunţ penal împotriva făptuitorului Forumul Democrat al Germanilor din România, cu sediul în municipiul Sibiu, str. G-ral. Magheru, nr. 1-3, nr. 29, judeţul Sibiu, persoană juridică română de drept privat şi împotriva reprezentanţilor acestuia, numiţii Iohannis Klaus Werner, preşedinte al organizaţiei, la nivel naţional şi Klein Hans, preşedintele organizaţiei municipale Sibiu, pentru săvârşirea infracţiunii de constituire a unei organizaţii cu caracter fascist, aşa cum se regăseşte aceasta în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 31/2002, publicată în Monitorul Oficial nr. 214 din 28 martie 2002, privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni contra păcii şi omenirii..
Motivele plângerii, în fapt:
În data de 27 februarie 2007, Hans Klein, în calitatea sa de preşedinte al organizaţiei municipiului Sibiu a Forumului Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.), a depus la Judecătoria Sibiu o Cerere de chemare în judecată împotriva municipiului Sibiu reprezentat de primarul Klaus Iohannis (şeful lui Klein în F.D.G.R., Iohannis fiind preşedintele organizaţiei la nivel naţional) şi Consiliului Local Sibiu, unde F.D.G.R. avea majoritate absolută la acea dată, 16 consilieri (printre care şi „petentul” Hans Klein) din totalul de 23. Numitul Hans Klein a solicitat prin acţiunea civilă depusă la Judecătoria Sibiu următoarele, citez: „Vă rugăm să constataţi calitatea de succesor în drepturi al organizaţiei noastre faţă de Grupul Etnic German (Deutsche Volksgruppe)”.
Organizaţia etnică nazistă Grupul Etnic German a fost înfiinţat imediat după Dictatul de la Viena. El exista şi în alte ţări cu minoritate germană: Franţa (Alsacia), Polonia (Silezia), Cehoslovacia (Sudeţi). Scopurile acestor Grupuri Etnice Germane naziste (celebra Coloana a V-a a lui Hitler) erau: propaganda nazistă, sabotajele economice, acţiunile diversioniste în spatele frontului, „intoxicarea” şi dezinformarea populaţiei majoritare din ţările respective.
Puterile Aliate au impus României, prin articolul 15 al Convenţiei de Armistiţiu din 12 septembrie 1944 , dizolvarea organizaţiilor pro-hitleriste de pe teritoriul românesc. Astfel, Grupul Etnic German a fost desfiinţat prin Decretul – Lege nr. 485 din 7 octombrie 1944, semnat de regele Mihai al României.
Instanţa a admis cererea preşedintelui organizaţiei F.D.G.R. (municipiul Sibiu) Hans Klein, iar sentinţa civilă nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007, nu a fost atacată de nimeni şi a rămas definitivă. Aşa că, în mod oficial, printr-o sentinţă definitivă, Forumul Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.), este succesorul unei organizaţii naziste.
Fapta constituie infracţiune conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 31/2002, publicată în Monitorul Oficial nr. 214 din 28 martie 2002, privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni contra păcii şi omenirii.
Cei doi preşedinţi ai F.D.G.R. au calităţile de instigator (Iohannis Klaus Werner) şi autor (Hans Klein), deoarece aceştia prin demersurile lor au reînfiinţat o organizaţie fascistă, încălcând şi Constituţia României, care prevede la art. 11, alin. (1): „Statul român se obligă să îndeplinească întocmai şi cu bună-credinţă obligaţiile ce-i revin din tratatele la care este parte.” Statul român a fost parte semnatară a Convenţiei de Armistiţiu din 12 septembrie 1944 , care prevedea la articolul 15 dizolvarea organizaţiilor pro-hitleriste de pe teritoriul românesc.
Conform art. 9, alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 31/2002 privind interzicerea organizaţiilor şi simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob şi a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârşirea unor infracţiuni contra păcii şi omenirii: „Cererea de dizolvare poate fi introdusă de Ministerul Public din oficiu sau la solicitarea oricărei persoane interesate”.
Ca atare, vă solicit să iniţiaţi procedura de dizolvare a Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR), deoarece acesta s-a declarat succesor al unei organizaţii naziste şi să demaraţi investigaţii pentru ca făptuitorii să fie pedepsiţi conform legii.
Notă: Pentru o informare cât mai completă privind istoria organizaţiei naziste Grupul Etnic German din România (Deutsche Volksgruppe), vă recomand citirea acestui articol al meu pentru care m-am documentat temeinic: http://www.justitiarul.ro/forumul-democrat-al-germanilor-din-romania-fdgr-condus-de-klaus-iohannis-se-declar-oficial-continuatorul-partidului-nazist-din-al-doilea-rzboi-mondial/
4) Vă rog să solicitaţi Dosarul nr. 5630/2013 de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, unde a fost pasat de către DNA, structura centrală! În data de 13 iunie 2013 am trimis o plângere penală la DNA, de unde am primit un răspuns în data de 16 iulie 2013 prin care mi se spunea că dosarul a fost trimis la Alba Iulia „conform competenţei”. Mă surprinde deoarece plângerea mea conţinea fapte de corupţie foarte grave săvârşite de acelaşi intangibil Iohannis Klaus Werner, altele decât cele expuse mai sus.
În fapt, am depus la DNA plângere penală împotriva făptuitorului Iohannis Klaus Werner, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Bâlea, nr. 29, judeţul Sibiu, primar al municipiului Sibiu pentru săvârşireainfracţiunilor de conflict de interese, abuz în serviciu contra intereselor publice şi abuz în serviciu contra intereselor persoanelor şi împotriva numitului Klein Hans, fost consilier local şi fost preşedinte FDGR Sibiu, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Negoi, nr. 47, pentru săvârşirea infracţiunii de conflict de interese. Vă anexez copie după plângerea penală respectivă, referitoare la retrocedarea abuzivă a Căminului pentru persoane vârstnice Sibiu, situat în strada George Coşbuc, nr. 20 şi a conflictului de interese, a abuzului în serviciu contra intereselor publice şi abuzului în serviciu contra intereselor persoanelor, toate fiind subsecvente acestui act, al retrocedării abuzive.
A trecut un an de la depunerea plângerii şi nu am primit absolut nici un fel de relaţii privind mersul anchetei, ceea ce mă face să suspectez ambele parchete de acţiuni dolosive, menite să muşamalizeze toate infracţiunile semnalate împotriva făptuitorului Iohannis Klaus Werner, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Bâlea, nr. 29, judeţul Sibiu, primar al municipiului Sibiu. Ca urmare, solicit ca acest dosar să fie instrumentat de Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
5) Vă solicit să elucidaţi soarta Dosarului penal nr. 609/P/2007, privind pe Iohannis Klaus Werner şi alţii, care a fost trimis de către Parchetul de pe lângă Tribunalul Sibiu „spre competentă soluţionare” Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism Bucureşti, dar nu se găseşte acolo, conform adresei semnate de domnul procuror şef de direcţie, Codruţ Olaru. Anexez pentru edificare adresa din 14 mai 2008 semnată de prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu, Ioan Irimie, care afirmă că a trimis dosarul nr. 609/P/2007 la DIICOT şi adresa semnată de domnul procuror şef Codruţ Olaru, în august 2009, care neagă că există dosarul respectiv la Direcţia pe care o conduce. În dosarul respectiv erau cercetaţi beneficiarii unui rapt imobiliar produs în 1999, când familia Iohannis Klaus şi Carmen împreună cu complicii Lăzurca Georgeta (mama lui Carmen Iohannis) şi Baştea Ioan, emigrat ulterior în SUA, unde a şi decedat, au obţinut fraudulos două imobile ultracentrale în Sibiu. Cercetarea s-a dirijat către D.I.I.C.O.T., deoarece D.N.A. cercetează dosare penale privind persoane publice, ori în anul 1999, când s-a definitivat jefuirea statului român de către grupul infracţional, Iohannis nu era primar. Cele două imobile furate efectiv de la statul român sunt situate în municipiul Sibiu: str. G-ral Magheru, nr. 35 şi str. N. Bălcescu, nr. 29. Imobilul situat în str. Magheru nr. 35, a fost pierdut de soții Iohannis în anul 2005. Acesta fusese obţinut pe baza acelorași acte false, folosite şi în cazul casei din strada N. Bălcescu. Astfel, Decizia civilă nr. 310/R, din 30 iunie 2005, a Curţii de Apel Braşov, consfinţeşte, definitiv şi irevocabil, decizia pronunţată de Tribunalul Braşov în data de 22 aprilie 2004, prin care certificatul de moştenitor şi legatar nr. 90/ 01.06.1999, emis de notarul Radu Gabriel Bucşa, a fost anulat ca fiind eliberat pe bază de documente false şi cu încălcarea competenţei teritoriale. Recent, Tribunalul Braşov a judecat dosarul 262/62/2014 (fost dosar nr. 850/62/2009) şi prin Hotărârea 235/2014, din 16.05.2014, i-a deposedat pe proprietarii impostori, Iohannis Klaus Werner, Iohannis Carmen Georgeta şi Baştea Ioan şi de imobilul situat în municipiul Sibiu, str. N. Bălcescu nr.29!
Mai toate dosarele penale, care îl au ca subiect pe numitul Iohannis Klaus Werner, sunt rătăcite, tergiversate, blocate şi declinate, probabil până se vor prescrie faptele.
Vă rog respectuos să întreprindeţi cele necesare pentru a afla unde a ajuns acest dosar (609/P/2007) şi din ce motive „s-a rătăcit”.
În final, reiterez motivele care m-au determinat să depun acest denunţ penal la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Fiind jurnalist, sunt la curent cu teoriile unor colegi de breaslă, conform cărora DNA este subordonat preşedintelui Traian Băsescu şi se acţionează la comandă politică, existând două jumătăţi de măsură: una punitivă pentru adversarii politici şi alta protectoare pentru aliaţii săi. Numitul Iohannis Klaus Werner a fost protejat, la ordin politic, fiind ocrotit de toate guvernele care s-au perindat la putere, începând cu anul 2000, deoarece este etnic german aflat în graţiile statului german, stat care l-a decorat în repetate rânduri pentru „servicii deosebite aduse Germaniei”.
Deoarece am practicat presă de investigaţii la Sibiu, unde şi locuiesc, iar doamna procuror-şef Laura Codruța Kövesi provine de aici, cunosc relaţiile cultivate de primarul Iohannis Klaus Werner în cadrul magistraţilor sibieni, fiind notorie prietenia acestuia cu numitul Rusu Marcel, fost preşedinte al Tribunalului Sibiu. Fostul prim-procuror al parchetului de pe lângă Judecătoria Sibiu, Apostu Florin, avea mai multe dosare de cercetare penală ţinute dosite atunci când a fost arestat pentru fapte de corupţie. Printre acestea se pare că se aflau şi dosare în care era incriminat numitul Iohannis Klaus Werner.
V-am prezenta, succint, câteva cauze care au determinat o IMUNITATE absolută şi permanentă pentru Iohannis Klaus Werner din motive politice şi etnice (discriminare etnică pozitivă). În Constituţia României, la art. 16, al. 2, scrie în mod clar: „Nimeni nu este mai presus de lege”. Asta solicit şi eu: să fie respectată Constituţia şi cercetarea penală să-şi urmeze calea legală, fără ca să existe suspiciuni de ingerinţă politică şi protecţie din motive de politică externă.
Anexez următoarele documente, în copie:
Pentru punctele 1) şi 2) din Denunţul penal:
- Adresa din 12 mai 2010, semnate de domnul procuror sef de secţie DNA, Ţuluş Doru Florin.
- Ultima adresă expediată către DNA de subsemnatul, în data de 31.03.2010, prin care solicitam date despre stadiul cercetărilor în dosarele penale nr. 270/P/2006 şi 5/P/2007.
- Citaţie la DNA pe numele subsemnatului pentru data de 14.05.2007, care atestă calitatea mea de RECLAMANT în dosarul 5/P/2007.
Pentru punctul 3) din Denunţul penal:
- Convenţia de Armistiţiu din 12 septembrie 2014
- Decretul-Lege nr. 485 din 7 octombrie 1944
- Cererea de chemare în judecată depusă de Hans Klein la data de 27 februarie 2007, prin care acesta solicită constatarea calităţii de succesor în drepturi al organizaţiei FDGR faţă de Grupul Etnic German (Deutsche Volksgruppe)
- sentinţa civilă nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007
Pentru punctul 4) din Denunţul penal:
- plângerea penală trimisă la DNA în data de 13 iunie 2013
- răspuns în data de 16 iulie 2013 prin care sunt anunţat că DNA „a pasat” dosarul la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia
Pentru punctul 5):
- adresa din 14 mai 2008, semnată de prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu, Ioan Irimie, care afirmă că a trimis dosarul nr. 609/P/2007 la DIICOT
- adresa semnată de domnul procuror şef Codruţ Olaru, în august 2009, care neagă că există dosarul respectiv la Direcţia pe care o conduce
SIBIU, 10 iunie 2014 Cu respect,
Marinescu Marius Albin
Către
Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție
Secția de urmărire penală și criminalistică
Pentru dosar nr. 385/P/2014
În atenția doamnei procuror Carmen Rusu
Subsemnatul Marinescu Marius Albin, în calitate de reclamant în dosarul nr. 385/P/2014, vă expediez o copie după Decizia civilă nr. 235/Ap din 16.05.2014 a Tribunalului Brașov, la dosar nr. 262/62/2014, care atestă că Iohannis Klaus Werner și soția sa, Iohannis Carmen Georgeta, nu au fost cumpărători de bună credință a unei jumătăți din imobilul situat în Sibiu, str. N. Bălcescu, nr. 29, contractul respectiv de vânzare-cumpărare fiind declarat nul.
Acest imobil, dar și cel situat în str. G-ral. Magheru, nr. 35, fac împreună obiectul dosarului nr. 5/P/2007 muşamalizat la D.N.A. Bucureşti, a cărui redeschidere am solicitat-o în denunțul penal.Ambele imobile au fost obținute de Baștea Ioan, Lăzurca Georgeta (soacra primarului Iohannis) și soții Iohannis prin uz de documente false, declarate ca atare de instanțele brașovene. Imobilul din Sibiu, str. G-ral Magheru, nr. 35, fusese pierdut încă din anul 2005 de soții Iohannis, soacra primarului, Lăzurca Georgeta și complicele Baștea Ioan prin sentinţa definitivă şi irevocabilă nr. 310/R din 30 iunie 2005 a Curţii de Apel Braşov. Astfel, a fost anulat un Certificat de moştenitor şi legatar (nr. 90/ 01.06.1999), ca fiind eliberat pe bază de documente false şi cu încălcarea competenţei teritoriale absolute de către notarul corupt Bucşa Radu Gabriel.
În dosarul nr. 5/P/2007 există documente care atestă conflictul de interese și abuzul în serviciu al primarului Klaus Iohannis, precum şi complicitatea celor doi angajaţi ai primăriei sibiene, Dorin Nistor, actual secretar la Primăriei Sibiu şi Iordan Nicola, fost secretar. În acest dosar se regăsesc întâmpinările înaintate de Primăria Sibiu la procesele civile aflate pe rol la diverse instanţe şi care au ca obiect imobilele situate în Sibiu, strada G-ral. Magheru, nr. 35 şi strada Nicolae Bălcescu, nr. 29, ambele însuşite în mod fraudulos de familia Iohannis şi cei doi complici (Lăzurca Georgeta şi Baştea Ioan, escrocul decedat în SUA). Prin întâmpinările respective se observă clar conflictul de interese. În mod cert, primarul Iohannis îl apără pe proprietarul impostor Iohannis, statul român fiind astfel păgubit în formă continuată.
Abuzând de funcţia sa de primar, numitul Iohannis Klaus Werner a depus mai multe întâmpinări din partea instituţiei pe care o conduce la dosarele 4069/2005, 4151/2005 şi 2784/ 2006, aflate la vremea respectivă pe rol la instanţele sibiene. Tot prin abuz, primarul Klaus Iohannis a folosit subalternii, funcţionari publici, în interes personal. Astfel, Iordan Nicola (secretarul Primăriei Sibiu la vremea respectivă) şi Nistor Dorin (şeful Serviciului juridic al aceleiaşi primării, ulterior promovat pe postul lui Nicola), în toate dosarele care au stat la baza unor retrocedări dubioase – aici este vorba de zeci de imobile! -, nu au avut actele complete, care să facă dovada dreptului de revendicare, şi se fac vinovaţi de complicitate la infracţiunea de abuz în serviciu contra intereselor publice şi ale persoanelor. Tot cei doi au fost persoanele care au întocmit şi avizat întâmpinările depuse în instanţă, care susţin interesele personale ale şefului lor, primarul Iohannis Klaus Werner! Este de prisos să reamintesc că aceste interese, pe lângă faptul că reprezintă roadele unor fraude, sunt în contradicţie evidentă cu interesele statului român şi ale comunităţii sibiene. Sunt evidente infracțiunile privind conflictul de interese și abuzul în serviciu contra intereselor publice şi ale persoanelor.
Întâmpinările depuse la instanţele judecătoreşti de către Iohannis, în calitatea sa de primar, nu au nici un fel de acoperire juridică. Ele conţin numai neadevăruri şi interpretări personale pe marginea legilor ale complicilor Nistor şi Nicola. Eşafodajul imposturii continuate este construit de cei doi complici la îndemnul primarului, beneficiar direct al raptului imobiliar. La întâmpinările pomenite anterior, care au fost depuse în dosare din anii 2005 şi 2006, se adaugă încă două, depuse în anul 2008 la dosarele nr. 2072/306/2008 de la Judecătoria Sibiu şi respectiv nr. 4919/62/2006 de la Curtea de Apel Braşov.
Pentru a demonstra conflictul de interese și abuzul în serviciu al primarului Iohannis Klaus Werner, anexez o copie după Întâmpinarea depusă la Judecătoria Sibiu (Dosar nr. 2072/306/2008), în numele Statului român reprezentat prin Consiliul Local Sibiu, de către primarul Iohannis Klaus Werner și secretarul Nistor Dorin în data de 29 mai 2008, în care se invocă din start tardivitatea şi inadmisibilitate cererii de revizuire formulată de victimele raptului imobiliar care cumpăraseră de bună-credinţă apartamentele, de parcă statul român (deposedat şi el de o jumătate din imobilul situat în str. N. Bălcescu, nr 29 din Sibiu) nu ar fi fost în aceeaşi „barcă” cu păgubiţii!
În procesul respectiv, locatarii imobilului situat în Sibiu, str. Nicolae Bălcescu, nr. 29, solicitau revenirea la situaţia tabulară din C.F. anterioară malversaţiunilor declanşate de banda de infractori. Cererea de revizuire se bazează pe sentinţa definitivă şi irevocabilă nr. 310/R din 30 iunie 2005 a Curţii de Apel Braşov, care consfinţeşte, definitiv şi irevocabil, decizia civilă nr. 240/A pronunţată de Tribunalul Braşov în data de 22 aprilie 2004, prin care Certificatul de moştenitor şi legatar nr. 90/ 01.06.1999, emis de notarul corupt Bucşa Radu Gabriel a fost anulat ca fiind eliberat pe bază de documente false şi cu încălcarea competenţei teritoriale absolute.
Prin întâmpinarea depusă, primarul şi secretarul, acesta din urmă jurist şi specialist în interpretarea după bunul plac al legilor, caută chichiţe judecătoreşti pentru a obstrucţiona statul român, dar şi locatarii, împiedicându-i pe aceştia din urmă să-şi reintre în drepturi. Cine să apere statul român, când cel care l-a păgubit este chiar primarul, care face legea la Sibiu? Este nostimă invocarea articolului 322 pct. 6 din Codul de procedură civilă, în întâmpinare respectivă, conform căruia se poate cere revizuirea unei hotărâri dacă „statul ori alte persoane juridice de drept public sau de utilitate publică, dispăruţii, incapabilii sau cei puşi sub curatelă nu au fost apăraţi deloc sau au fost apăraţi cu viclenie de cei însărcinaţi să-i apere”. Este distractiv, deoarece taman Dorin Nistor, pe toată perioada cât a fost şeful Serviciului juridic al Primăriei Sibiu, a contribuit decisiv la pierderea tuturor proceselor care aveau ca obiect retrocedări de imobile prin neprezentarea subalternilor săi în instanţe sau prin necombativitatea acestora, în rarele lor apariţii prin sălile de judecată când erau doar simpli figuranţi.
Sibiu, 29 septembrie 2014 Marinescu Marius Albin
Klaus Iohannis a fost protejat de procurorii care trebuiau să-l ancheteze! (III)
Am vorbit despre cele două dosare de cercetare penală pe care le avea Klaus Werner Iohannis la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casați și Justiție, numit și Parchetul General, în anul 2014, când respectivul a candidat pentru funcția de președinte al României. Unul dintre cele două dosare a fost constituit la DNA în urma unei plângeri penale din luna iunie 2013 și fusese plimbat pe ruta DNA București – Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia – Parchetul General, conform rețetei tergiversării, mușamalizării și a spălării pe mâini aplicată tuturor dosarelor în care era cercetat protejatul internațional Iohannis Klaus Werner.
Motivarea clasării acestui dosar, de care au fugit toți procurorii și l-au pasat de la unul la altul ca pe un cartof fierbinte, este cel puțin surprinzătoare: „Există fapta, dar nu există elementele constitutive ale infracțiunii”. Aferim, boieri dumneavoastră! Plângere penală împotriva lui Klaus Iohannis din 2013, de la DNA, a ajuns la Parchetul General în 2014 după ce a parcurs următorul traseu: expediat de către protectoarea iohannistă, Laura Codruța Kovesi – șefa DNA, către Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, iar de aici a fost îndrumat către Parchetul General de Augustin Lazăr, protector și el al lui Klaus Werner Iohannis, care a și fost numit ulterior de către președintele sas ca procuror general, deși era nu numai un „dinozaur” comunist, ci și un procuror incompetent, cercetat el însuși pentru fapte de corupție de către DNA!
Dacă în episodul trecut am publicat plângerea mea penală adresată direct Parchetului General în vara anului 2014, care a constituit dosarul nr. 385/P/2014 și o adresă suplimentară la dosarul respectiv, acum am să reproduc plângerea penală expediată de subsemnatul 13 iunie 2013 la DNA București, în urma căreia s-a constituit dosarul dosarul nr. 5630/2013, plimbat pe ruta DNA București (Kovesi) – Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia (Lazăr) – Parchetul General (Nițu). Am primit un răspuns sec de la DNA, din data de 16 iulie 2013, prin care mi se spunea că dosarul a fost trimis la Alba Iulia „conform competenţei”. Adică, protectoarea lui Iohannis, Kovesi, a aruncat „cartoful fierbinte” la procurorii lui Iohannis din provincie: : După procurorii lui Băsescu, procurorii lui Iohannis
Atenție, pentru postacii iohanniști și cei spălați pe creier, care au gata pregătită replica: „Marinescu a fost pus de PSD ca să-l șicaneze pe Klaus Iohannis în campania electoral”! Plângerea penală a fost expediat în data de 13 iunie 2013 la DNA București, iar Klaus Iohannis a fost desemnat candidat pentru prezidențiale, din partea PNL, în 21 iulie 2014, după mai bine de un an! (https://www.hotnews.ro/stiri-politic-17718020-klaus-iohannis-desemnat-candidatul-pnl-presedintie-surse.htm)
Către
Direcţia Naţională Anticorupţie
Doamnă procuror şef,
Subsemnatul Marinescu Marius Albin, domiciliat în municipiul Sibiu, str. G-ral Vasile Milea, nr. 82, ap. 8, judeţul Sibiu, telefon nr. 0744-355389, formulez prezenta plângere penală împotriva făptuitorului Iohannis Klaus Werner, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Bâlea, nr. 29, judeţul Sibiu, primar al municipiului Sibiu pentru săvârşirea infracţiunilor de conflict de interese, abuz în serviciu contra intereselor publice şi abuz în serviciu contra intereselor persoanelor. De asemenea, formulez plângere penală şi împotriva numitului Klein Hans, fost consilier local şi fost preşedinte FDGR Sibiu, cu domiciliul în municipiul Sibiu, str. Negoi, nr. 47, pentru săvârşirea infracţiunii de conflict de interese.
Conflictul de interese
Conform art. 70 din Legea 161/2003 : Prin conflict de interese se înțelege situația în care persoana ce exercită o demnitate publică sau o funcție publică are un interes personal de natură patrimonială, care ar putea influența îndeplinirea cu obiectivitate a atribuțiilor care îi revin potrivit Constituției și altor acte normative.
Art. 75 din Legea privind statutul aleşilor locali nr. 393/2004 stabilește că aleşii locali au un interes personal intr-o anumita problema, daca au posibilitatea să anticipeze că o decizie a autorităţii publice din care fac parte ar putea prezenta un beneficiu sau un dezavantaj pentru sine sau pentru: b) orice persoana fizica sau juridica cu care au o relaţie de angajament, indiferent de natura acestuia; f) o asociaţie sau fundaţie din care fac parte.
Abuzul în serviciu contra intereselor publice
Conform dispozițiilor art. 248 din Codul Penal al României, abuzul în serviciu contra intereselor publice este definit ca fiind „fapta funcționarului public care, în exercițiul atribuțiilor sale de serviciu, cu știință, nu îndeplinește un act ori îl îndeplinește în mod defectuos și prin aceasta cauzează o tulburare însemnată bunului mers al unui organ sau al unei unități din cele la care se referă art. 145 sau o pagubă patrimoniului acesteia”. Art. 145 – Public: Prin termenul public se înțelege tot ce privește autoritățile publice, instituțiile publice, instituțiile sau alte persoane juridice de interes public, administrarea, folosirea sau exploatarea bunurilor proprietate publica, serviciile de interes public, precum si bunurile de orice fel care, potrivit legii, sunt de interes public.
Abuzul în serviciu contra intereselor publice, săvârşit în realizarea scopului urmărit printr-o infracțiune prevăzuta în secţiunile 2şi 3 din Legea 78/2000 este asimilat de lege cu faptele de corupţie şi se sancționează ca atare. Legea nr. 78/2000 privind prevenirea, descoperirea şi sancționarea faptelor de corupție stabileşte că sunt fapte de corupţie, la Capitolul III, Secţiunea 3, Art. 132: „Infracţiunea de abuz în serviciu contra intereselor publice, infracţiunea de abuz în serviciu contra intereselor persoanelor si infracţiunea de abuz in serviciu prin îngrădirea unor drepturi, dacă funcţionarul public a obţinut pentru sine sau pentru altul un avantaj patrimonial sau nepatrimonial, se pedepseşte cu închisoare de la 3 la 15 ani.” ( Articolul a fost introdus prin art. unic pct. 1 din Legea nr. 521/2004, publicată în Monitorul Oficial nr. 1123 din 29 noiembrie 2004)
Motivele plângerii:
În fapt, Iohannis Klaus Werner a fost preşedinte al Forumului Democrat al Germanilor din România (FDGR) până în februarie 2013, când s-a înscris în Partidul Naţional Liberal. Din postura de primar al municipiului Sibiu a încheiat un contract de închiriere cu FDGR – al cărui preşedinte era! – pentru Căminul pentru persoane vârstnice Sibiu, situat în strada George Coşbuc, nr. 20. Anexez Hotărârea C.L. Sibiu, nr. 24 din 31.01.2013, care prelungeşte contractul de închiriere aprobat în 2010 prin HCL nr. 180, dar – atenţie! – fără a nominaliza proprietarul. Citez din publicaţia sibiană „Tribuna”, articolul intitulat „Clădirea Căminului de pe Coşbuc, retrocedată Forumului” (http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/cladirea-caminului-de-pe-cosbuc-retrocedata-forumului-51370.html) din data de 25 mai 2010: „Clădirea în care funcţionează Căminul pentru Persoane Vârstnice din Sibiu, de pe strada George Coşbuc, a fost retrocedată Forumului Democrat al Germanilor din România – Organizaţia Sibiu, care o va închiria Căminului pentru o perioadă de trei ani, cu posibilitatea de prelungire a contractului.”
Această retrocedare reprezintă efectul parşiv al soluţiei Judecătoriei Sibiu, care a admis cererea formulată de preşedintele FDGR – organizaţia Sibiu, Hans Klein, prin care acesta solicita recunoaşterea pentru FDGR a calităţii de succesor al Grupului Etnic German, organizaţie nazistă desfiinţată prin Convenţia de Armistiţiu din 12 septembrie 1944 şi Decretul – Lege nr. 485 din 7 octombrie 1944, semnat de regele Mihai al României. Pe baza sentinţei iresponsabile a Judecătoriei Sibiu nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007, care a admis calitatea de succesor al Grupului Etnic German pentru FDGR, această organizaţie etnică nici măcar nu mai trebuie să se judece prin instanţe, atunci când doreşte să obţină un imobil. După 28 mai 2007 era suficientă doar o decizie a primărie semnată de primarul Iohannis pentru ca imobilul respectiv să devină proprietatea FDGR-ului, unde preşedinte, la nivel naţional, era… tot Iohannis!
Aşa s-a întâmplat şi cu imobilul situat în str. George Coşbuc nr. 20, unde funcţiona Căminul pentru persoane vârstnice Sibiu. Referitor la decizia de retrocedare şi la închiriere, citez în continuare din acelaşi articol publicat în ziarul local „Tribuna” din data de 25 mai 2010: „Imobilul i-a revenit fostului proprietar, FDGR Sibiu, printr-o decizie de anul trecut, iar în şedinţa Consiliului Local de vineri consilierii vor vota contractul de închiriere a clădirii şi a terenului. Practic, dacă proiectul se aprobă, Căminul va funcţiona în continuare pe strada George Coşbuc, iar Serviciul Public Căminul pentru Persoane Vârstnice, din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu, va plăti o chirie lunară de 10.318 lei.”
Discriminarea etnică este mai mult decât evidentă, dacă privim retrospectiv la antecedentele Primăriei Sibiu. În timp ce Căminul pentru vârstnici din str. George Coşbuc a devenit chiriaşul nemţilor, Căminul german, tot pentru vârstnici, „Dr. Karl Wolf” din str. Pedagogilor, beneficiază de facilităţi din partea primarului neamţ şi a Consiliului Local Sibiu, unde majoritari sunt tot membrii comunităţii germane (FDGR). Astfel, prin Hotărârea nr. 501 din 18.12.2008, la articolul 1, s-a aprobat scutirea de la plata impozitului pe clădiri pentru anul 2009, în suma de 91.510 lei, pentru imobilul Căminul – Spital „Dr. Carl Wolff” şi în suma de 42.564 lei pentru Centrul Paleativ „Hospice” situat administrativ în Sibiu, str. Pedagogilor nr. 3-5, proprietatea Asociaţiei „Dr. Carl Wolff”. Probabil că situaţia s-a repetat în fiecare an, făcându-se scutiri de la plata impozitului pentru Căminul german şi anexele sale. Nu ştiu, deoarece este greu de urmărit, accesul la hotărârile Consiliului Local fiind restricţionat pe site-ul Primăriei Sibiu. Asta-i „transparenţa” administraţiei locale din Sibiu, „mumă” pentru etnicii germani şi „ciumă” pentru românii care i-au votat, încredinţându-şi destinele în mâinile unei minorităţi care-i tratează la fel cum îi trata şi în Evul Mediu sau în al Doilea Război Mondial: cu dispreţ şi superioritate, ca pe nişte slugi bune doar de exploatat!
Revenind la acuzaţia de conflict de interese, reiterez malversaţiunea: Primăria, condusă de un etnic german (Iohannis Klaus Werner, preşedinte FDGR) şi Consiliul Local, alcătuit în majoritate din etnici germani (toţi membri FDGR), retrocedează imobilul FDGR-ului şi apoi tot ea (Primăria) plăteşte chirie, din banii contribuabililor sibieni, propriei organizaţii etnice – FDGR!!! Deci, repet: primarul sas şi saşii lui din Consiliul Local retrocedează abuziv un imobil propriei lor asociaţii etnice, după care încasează chiria pentru acel imobil prin asociaţia lor etnică din banii Primăriei, adică ai românilor contribuabili majoritari, pentru ca acolo să poată funcţiona un cămin de bătrâni, foarte necesar comunităţii!
Conflictul de interese se regăseşte în Art. 75 din Legea privind statutul aleşilor locali nr. 393/2004, care stabilește că „aleşii locali au un interes personal intr-o anumita problema, daca au posibilitatea să anticipeze că o decizie a autorităţii publice din care fac parte ar putea prezenta un beneficiu sau un dezavantaj pentru sine sau pentru: b) orice persoana fizica sau juridica cu care au o relaţie de angajament, indiferent de natura acestuia; f) o asociaţie sau fundaţie din care fac parte.”
Conflictul de interese este evident în ceea ce-l priveşte pe numitul Iohannis Klaus Werner, deoarece acesta a semnat, în calitate de primar, Decizia de retrocedare către FDGR a imobilului situat în Sibiu, str. George Coşbuc, nr. 20, el fiind în acelaşi timp şi preşedinte FDGR. FDGR se încadrează la art. 75 – b) şi f) din legea nr. 393/2004, fiind atât persoană juridică cu care Iohannis Klaus Werner are un angajament ca preşedinte, cât şi asociaţie din care acelaşi Iohannis Klaus Werner face parte.
Abuzul în serviciu contra intereselor publice este la fel de evident deoarece, conform dispozițiilor art. 248 din Codul Penal al României, numitul Iohannis Klaus Werner, în exercițiul atribuțiilor sale de serviciu, cu știință a îndeplinit un act în mod defectuos. Este vorba atât de Decizia de retrocedare, cât şi de Contractul de închiriere iniţiat de Klaus Werner Iohannis în calitate de primar, care a cauzat o tulburare însemnată bunului mers al unei unități din cele la care se referă art. 145 c. p. şi o pagubă patrimoniului acesteia, Căminul pentru persoane vârstnice fiind un serviciu de interes public.
Referitor la plângerea penală împotriva făptuitorului Klein Hans pentru infracţiunea de conflict de interese: în fapt, acesta a depus la Judecătoria Sibiu, în data de 27 februarie 2007, o Cerere de chemare în judecată împotriva municipiului Sibiu şi Consiliului Local Sibiu, în calitatea sa de preşedinte al organizaţiei municipiului Sibiu a Forumului Democrat al Germanilor din România (F.D.G.R.). Concret, a chemat în judecată municipiul Sibiu, reprezentat de primarul Iohannis Klaus Werner (şeful lui Klein în F.D.G.R., Iohannis fiind preşedintele organizaţiei la nivel naţional!) şi Consiliului Local Sibiu, unde F.D.G.R. avea majoritate absolută la acea dată, 16 consilieri (printre care şi „petentul” Klein Hans) din totalul de 23. Numitul Hans Klein a solicitat prin acţiunea civilă depusă la Judecătoria Sibiu următoarele, citez: „Vă rugăm să constataţi calitatea de succesor în drepturi al organizaţiei noastre faţă de Grupul Etnic German (Deutsche Volksgruppe)”. Adică, acţiunea civilă revendicativă depusă în instanţa judecătorească de către F.D.G.R., unde Klaus Iohannis era preşedinte la nivel naţional, era îndreptată împotriva municipiului Sibiu, reprezentat prin primarul Klaus Iohannis şi împotriva Consiliului Local alcătuit în majoritate tot din membri FDGR! Practic, FDGR s-a dat singur în judecată. „Normal” că procesul a fost câştigat, din moment ce pârâţii (unii si aceiaşi cu „pârâcioşii”) nu s-au prezentat în instanţă, interesul lor fiind ca să se admită cererea depusă de Klein Hans, acesta fiind împins de la spate în demersul său de către şeful său suprem pe linie de F.D.G.R., Iohannis Klaus Werner. În ceea ce priveşte conflictul de interese, acesta este evident la Klein Hans, care atunci când a chemat în judecată Consiliul Local Sibiu a făcut abstracţie că şi el făcea parte din acel Consiliu Local. La fel şi Iohannis Klaus Werner, care ştia de intenţia subalternului său, atât în raport de administraţie locală sibiană, cât şi în organizaţia FDGR, se face vinovat de acelaşi conflict de interese. În plus, Iohannis Klaus Werner este vinovat şi de abuz în serviciu, deoarece în calitatea sa de primar al municipiului Sibiu nu a făcut demersurile necesare pentru ca municipiul Sibiu să fie apărat corect în instanţă şi nici nu a atacat sentinţa civilă a Judecătoriei Sibiu nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007, aceasta rămânând definitivă. Menţionez că am aflat târziu despre procesul desfăşurat în anul 2007, deoarece totul s-a făcut pe ascuns, fără ca opinia publică să afle de acele demersuri declanşate de FDGR în instanţă.
Anexez copii după următoarele documente:
- Hotărârea nr. 24 a Consiliului Local Sibiu privind prelungirea închirierii imobilului situat în Sibiu, str. G. Coşbuc, nr. 20
- Articolul din ziarul „Tribuna” (25 mai 2010) intitulat „Clădirea Căminului de pe Coşbuc, retrocedată Forumului”
- Cererea de chemare în judecată depusă de numitul Klein Hans în data de 26 februarie 2007 la Judecătoria Sibiu prin care respectivul chema în judecată municipiul Sibiu, reprezentat de primarul Iohannis Klaus Werner şi Consiliului Local Sibiu.
- Sentinţa civilă a Judecătoriei Sibiu nr. 2790 din 28 mai 2007, la dosar nr. 1672/306/2007
În încheiere, ţin să subliniez faptul că numitul Iohannis Klaus Werner a mai avut dosare penale la dumneavoastră, subsemnatul fiind audiat de către domnul comisar Năulea Ionel Constantin Oliwer, din cadrul Direcţiei Naţionale Anticorupţie (D.N.A.) – structura centrală şi am depus probe în dosarele 270/P/2006 şi 5/P/2007, aflate la D.N.A. – structura centrală. Consider că dosarele respective, care tratau mafia imobiliară din Sibiu – retrocedări frauduloase de imobile, au fost tergiversate în vederea prescrierii faptelor de către domnul procuror şef secţie Ţuluş Doru Florin şi la fel, consider că Ordonanţa nr. 270/P/2009 prin care s-a dispus scoaterea de sub urmărirea penală şi neînceperea urmăririi penale împotriva învinuitului Iohannis Klaus Werner şi altora este netemeinică şi nelegală.Dosarul penal nr. 270/P/2006 – la care face referire domnul Ţuluş, în răspunsul său din 12 mai 2010, adresat editurii pe care o conduc – a sosit la D.N.A. de la Parchetul General, Secţia D.I.I.I.C.O.T., fiind de fapt dosarul nr. 42/P/2006 de la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia, solicitat la Bucureşti datorită valorii foarte mari a fraudei. Este vorba de imobile în valoare cumulată de câteva zeci de milioane de euro furate de la statul român! Acest dosar, în care s-au făcut cercetări încă din anul 2006, s-a prăfuit prin sertarele secţiei conduse de domnul procuror Ţuluş Doru Florin timp de trei ani (!!!) pentru ca apoi să fie retrimis în 1 octombrie 2009 tot la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba Iulia (!) prin declinarea competenţei D.N.A. Inadmisibil, procurorilor le-au trebuit trei ani de zile ca să-şi dea seama dacă un dosar este sau nu de competenţa lor!!!
Am adăugat această încheiere pentru ca să subliniez faptul că tergiversările pentru prescrierea faptelor, precum şi scoaterile de sub urmărire penală şi neînceperea urmăririi penale împotriva lui Iohannis Klaus Werner şi a complicilor săi, la spolierea statului român, „decretate” de către domnul procuror şef secţie Ţuluş Doru Florin sunt total inadmisibile, având în vedere cel mai recent exemplu al condamnării domnului Becali George. În acest caz de corupţie, deşi schimbul de terenuri cu armata a avut loc în perioada 1996 – 1999 şi prejudicierea statului român a fost de „doar” 892.758 USD, iată că s-a dat o sentinţă cu condamnare la închisoare după 17 ani! Atunci de ce învinuiţii din dosarele nr. 270/P/2006 şi 5/P/2007, în frunte cu „intangibilul” Iohannis Klaus Werner, sunt făcuţi scăpaţi, deşi infracţiunile comise de aceştia sunt de dată mult mai recentă şi paguba cauzată statului român este de câteva zeci de milioane de euro?
În acest sens, solicit prin prezenta şi redeschiderea acelor dosare de urmărire penală, solicitare pe care o să o trimit şi Parchetului General, împreună cu o plângere penală împotriva domnului procuror şef de secţie Ţuluş Doru Florin pentru favorizarea infractorului.
Vă anexez şi:
- copie după adresa semnată de domnul procuror şef secţie Ţuluş Doru Florin, prin care acesta face referire la decizii prin care-i scoate „basma curată” pe nişte escroci care au păgubit statul român cu zeci de milioane de euro.
13 iunie 2013 Marinescu Marius Albin
Subiecte similare
» Domnule Iohannis, dumneavoastră sunteți greu de cap sau doar rău intenționat?
» România, în pragul alegerilor anticipate. Dacian Cioloș a mușcat momeala. Care au fost țintele lui Klaus Iohannis
» Klaus Iohannis secondat de rețeaua Soroș și-a îndeplinit misiunea ascunsă pentru care a fost ales. A distrus PNL-ul în favoarea Partidului Soroșist - "Uniți Salvăm Bucureștiul".
» Klaus Iohannis secondat de rețeaua Soroș și-a îndeplinit misiunea ascunsă pentru care a fost ales. A distrus PNL-ul în favoarea Partidului Soroșist - "Uniți Salvăm Bucureștiul".
» Merkel îi transmite lui Iohannis că e un guvernator al României eşuat, incapabil, mic-oportunist, dezamăgitor!
» România, în pragul alegerilor anticipate. Dacian Cioloș a mușcat momeala. Care au fost țintele lui Klaus Iohannis
» Klaus Iohannis secondat de rețeaua Soroș și-a îndeplinit misiunea ascunsă pentru care a fost ales. A distrus PNL-ul în favoarea Partidului Soroșist - "Uniți Salvăm Bucureștiul".
» Klaus Iohannis secondat de rețeaua Soroș și-a îndeplinit misiunea ascunsă pentru care a fost ales. A distrus PNL-ul în favoarea Partidului Soroșist - "Uniți Salvăm Bucureștiul".
» Merkel îi transmite lui Iohannis că e un guvernator al României eşuat, incapabil, mic-oportunist, dezamăgitor!
AMINTIRI DESPRE VIITOR-ROMÂNIA DE MÂINE , RrOMANIKA BABANA :: OHA si PNL :: DIN TARA LUI OHA , CEL CARE NU CUVINTA
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|