AMINTIRI DESPRE VIITOR-ROMÂNIA DE MÂINE , RrOMANIKA BABANA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

DE PAZA LA GRANITA UNIUNII EUROPENE… DIN DESERTUL

In jos

DE PAZA LA GRANITA UNIUNII EUROPENE… DIN DESERTUL  Empty DE PAZA LA GRANITA UNIUNII EUROPENE… DIN DESERTUL

Mesaj Scris de Admin Mar Mai 16, 2017 5:50 am

https://bogdancalehari.wordpress.com/2017/05/16/de-paza-la-granita-uniunii-europene-din-desertul-sahara/

“In Ray Bradbury’s dystopian fiction, firemen do not fight fire: they set books on fire. In our dystopian reality, the European coast guard does not protect us from invaders: it brings the invaders in.” – Virgiliu Pop
Pe 18 septembrie 2013, Australia a declanșat operațiunea “Suveranitatea frontierelor” – era a doua zi după alegerea ca prim ministru a politicianului de dreapta, Tony Abbot. Aceasta operatiune a stopat complet fluxul imigratiei clandestine. Dacă în primele 8 luni ale anului ajunseseră în Australia (aflată sub conducerea unei guvernări de stânga) 15000 de clandestini, alți cateva sute murind înecați în apele oceanului, de atunci și până în prezent nici o navă a traficanților indonezieni nu a mai străpuns blocada și nici un clandestin nu a mai murit în apele teritoriale ale Australiei!
“Nu! Sub nici o formă nu vom transforma Australia în căminul vostru” –  a fost mesajul transmis de noul guvern australian, imigranților irakieni, pakistanezi, afgani și somalezi care, având drept unic bagaj “minunata” lor cultură, veneau la bordul barcazelor indoneziene, hotărâți fiind să ocupe treptat continentul australian.
“Nu contează cine sunteți și de unde veniți, fără viză nu vă puteți stabili în Australia”, avertizau guvernanții de la Canberra, în timp ce în mass-media era publicată o bandă desenată care înfățișa periculosul voiaj al unui clandestin, din Afganistanul natal și până într-un centru de detenție aflat pe o insuliță pierdută în valurile oceanului Pacific – loc destinat clandestinilor drept cămin provizoriu, de autoritățile australiene, înaintea expulzării.
Pe 3 octombrie 2013, una dintre “covețile” plutitoare ce forma structura mobila a podului naval ce lega coastele Libiei de cele ale Italiei s-a scufundat la doar doi kilometri distanța de destinatia sa – insula Lampedusa. Din cei 500 de clandestini aflati la bordul sau, 366 au murit inecati! Un val de emotie a cuprins Europa. Papa Francisc a reacționat printre primii denunțând “globalizarea indiferenței” și calificând naufragiul de lângă Lampedusa drept “o rușine”, în timp ce președintele Comisiei europene și șeful guvernului italian s-au deplasat de urgență pe insula din mijlocul Mediteranei, devenită un important punct de tranzit pentru imigranții clandestini din Africa, Asia și Orientul Mijlociu, în drumul lor spre bogata Europă.
Pe 16 octombrie 2013, asadar la o luna dupa ce Australia blocase total imigratia clandestina, Enrico Letta – seful guvernului italian – a lansat “Operațiunea Mare Nostrum”, amplă acțiune militară și umanitară finanțată în intregime de Italia. Au fost mobilizate permanent 4 nave militare (2 fregate și 2 nave de patrulă) și, pentru prima dată, o navă lungă de 230 de metri (cu un echipaj format din 250 de oameni) dotată cu un spital medical de urgență, “care va permite îngrijirea naufragiaților salvați”. Supravegherea aeriană era asigurată de 4 elicoptere echipate cu instrumente optice în infraroșu, un avion de supraveghere nocturnă, drone și avioane fără pilot. Multumita acestei mobilizari au fost adusi in Italia, in 2014, peste 250 000 de imigranti cladestini; pentru comparatie, in 2011 traversasera Mediterana “doar” 62 000 de imigranti.
In 2015, la Bruxelles, cativa, cu premierul Viktor Orban in prim plan, au cerut ca UE sa urmeze exemplul Australiei, si in Mediterana sa se instituie o blocada navala, care sa aiba ca efect desfiintarea “podului” dintre Libia si Italia. Uniunea Europeana a respins propunerea si a ales sa implementeze operatiunea “Sofia”, care a inlocui “Mare Nostrum”.
Asadar, pentru a opri imigratia peste Mediterana, UE a ales: in loc de o operatiune de blocare, una de salvare, italiana, era inlocuita cu alta, tot de salvare, dar europeana! Asta insemna ca imigrantii nu mai erau adusi, acum, in Italia, doar de marina italiana, ci de o flota combinata, ce cuprindea vase militare de salvare din Germania, Franta, Marea Britanie, Olanda care se alaturau Garzii de coasta italiene si navelor agentiei Frontex!
Recent, Wolfgang Hellmich – presedintele Comisiei de aparare din Bundestag – a declarat ca vasele marinei germane au salvat in ultimii doi ani in Mediterana un total de 20 181 de persoane si a cerut ca prezenta Germaniei in operatiunea “Sofia” sa continue, ea expirand pe 30 iunie.
Cu totul alta este parerea lui Mohamed Taher Siala (seful diplomatiei in Guvernul libian de uniune nationala), care a caracterizat operatiunea “Sofia” drept o “eroare”, ea nefacand altceva decat sa “incurajeze imigratia”. El a explicat si de ce: “Foarte simplu, pentru ca inainte de ea, migrantii isi calculau toate riscurile care implicau traversarea Libiei si apoi a Mediteranei, pana pe coastele insulelor Lampedusa si Pantelleria. Astazi ei nu mai iau in calcul decat riscul traversarii Libiei si al iesirii din apele teritoriale libiene, de unde sunt pescuti de vasele operatiunii “Sofia”, care-i transporta apoi in Europa, in deplina siguranta.”
Dar riscul “iesirii din apele teritoriale libiene” a fost eliminat, si asta datorita ajutorului dat operatiunii “Sofia” de flotila umanitara a oengeurilor (Medecins sans Frontiers, Greenpeace, Sea Watch Organization samd).
In decembrie 2016, Frontex (Agentia pentru paza frontierelor europene) trimitea Bruxelles-ului un raport in care acuza ONG-urile umanitare care opereaza in Mediterana, de colaborare cu traficantii libieni! Frontex specifica in raport ca “imigrantii primesc indicatii clare de la traficanti, inainte de plecare, asupra directiei precise de urmat pentru a se intalni cu navele Oengeurilor.”!
In ianuarie 2017, seful Frontex a revenit, aducand noi acuzatii organizatiilor umanitare Migrant OffShore Aid Station, Medecins Sans Frontieres, Save the Children, Pro Activa Open Armas, Jugend Rettet, Sea Watch Organization, Sea Eye si Life Boat, care coordoneaza in Mediterana o flotila formata din 15 vase. Aceasta flotila a transportat numai in cursul lui 2016, de pe tarmurile Libiei pe cele ale Italiei, 140 000 de imigranti clandestini. Justitia italiana a deschis, si ea, o ancheta asupra finantarii si activitatii navelor Oengeurilor.
Sebastian Kurz, ministrul de externe al Austriei, aflat intr-o vizita in Malta, a declarat la sediul misiunii Frontex: “Trebuie sa terminam cu nebunia ONG-urilor…Sunt ONG-uri care fac o treaba buna, dar sunt deasemenea multe care sunt parteneri ai traficantilor.” Sebastian Kurz a cerut ca refugiatii salvati in Mediterana sa nu mai fie adusi in Italia, ci sa fie arestati, dupa modelul australian, si trimisi in centre de refugiati exterioare Uniunii Europene.
Ce a facut Uniunea Europeana? Ea a reactionat prin Comisarul sau pentru Imigratie, Dimitris Avramopoulos, acesta acuzand China ca se afla la originea imigratiei trans – mediteraneene pentru ca fabrica barcile de cauciuc pe care le folosesc imigrantii pentru a ajunge de pe tarm la vasele oengeurilor! Nu, nu este o gluma!
Potrivit ONU, de la inceputul anului si pana acum, circa 50 000 de imigranti africani au ajuns in Europa, folosind ca mijloc de transport vasele oengeurilor si ale operatiunii “Sofia”! Era de asteptat ca cineva sa reactioneze. Si a reactionat! In urma cu doua zile, Thomas de Maiziere, ministrul de interne german, si Marco Minniti, omologul sau italian, au trimis o scrisoare conducatorilor Uniunii Europene. In ea, cei doi, ingrijorati de amploarea fluxului imigrational,  zic asa: “Primele luni ale acestui an au aratat ca eforturile noastre au fost insuficiente pana acum. Trebuie sa impiedicam ca sute de mii de indivizi aflati sub controlul traficantilor sa-si riste viata in Libia si pe Mediterana.”
Si, dupa asta, cei doi reprezentanti de marca ai celor care au contribuit cel mai mult la sustinerea fluxului imigrational ce afecteaza Europa, cer celor care supervizeaza aceasta invazie “formarea unei misiuni europene care sa patruleze, cat mai repede posibil, la granita dintre Libia si Niger, astfel ca imigrantii sa fie opriti inainte de a intra in haosul libian.”!
Asadar, mai intai, de Maiziere si Minniti se prefac ca o operatiune ilegala de transport a imigrantilor clandestini, peste granitele Uniunii, in Europa, este una de stopare a imigratiei, dupa care, pentru a bloca imig
ratia, propun ca UE sa securize, frontiera dintre Libia si Niger! Nu, nici asta nu este o gluma!
In 2013, Australia a declanșat operațiunea “Suveranitatea frontierelor”, oprind astfel, peste noapte, fluxul imigrational care-i afecta securitatea. Acum, Uniunea Europeana, in loc sa-si proclame suveranitatea frontierelor, si nu desfiintarea lor, este foarte posibil sa decida ca e mai indicat sa pazeasca, patruland, o granita pierduta intr-un desert aflat la o distanta uriasa de granitele sale! Cu ce consecinte, se stie!
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 10765
Data de înscriere : 05/11/2012

https://amintiridespreviitor.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum