AMINTIRI DESPRE VIITOR-ROMÂNIA DE MÂINE , RrOMANIKA BABANA
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Was Hitler a Pagan?

In jos

Was Hitler a Pagan? Empty Was Hitler a Pagan?

Mesaj Scris de Admin Mar Dec 01, 2020 10:14 am

A fost Hitler un Pagan?
Nimic nu părea de vrednic mai mult decât să meargă la Valhalla după o viață foarte eroică, plină de fapte îndrăznețe și de lungă durată, și pentru toată eternitatea să devină o figură mitică, asemănătoare cu cele pe care le admira atât de adânc. (August Kubizek - Războiul lui Hitler mein Jugendfreund, P.93)
În această scriere aș vrea să acoperim întrebarea referitoare la credințele lui Hitler cu privire la supranatural și Transcendental.Se potrivesc cu creștinismul sau cu păgânismul germanic străvechi?
Mai întâi de toate, permiteți-mi să clarific ce vreau să spun cu un păgân. A fi un păgân este o modalitate de a simți; înseamnă să fii legat de legile Naturii și de aspectul ei magic.
Ca atare, este un mod de a percepe realitatea, indiferent de cum îl numiți, indiferent dacă este conștient sau nu. În acest sens îl putem compara cu rasa.
Cineva este alb dacă se recunoaște ca atare sau nu. Indiferent de numele pe care îl dați, el va aparține întotdeauna unui grup de persoane cu sensibilitate similară și trăsături psihologice analoge.
Acesta este motivul pentru care păgânismul este atât de important pentru o mișcare conștientă rasial pentru a supraviețui. Este convingerea naturală care apare printre oamenii aceleiași rase care se încreadă și se iubesc unul pe altul, în timp ce o credință universalistă este potrivită doar pentru nomazi rătăciți, bandiți fără alianțe.
Acum trebuie să recunoaștem că este dificil să reconstruim credințele strămoșilor noștri germani pentru că teroarea antichității (creștinismul) a făcut să extermine cât mai mult posibil toate urmele trecutului, dar la fel cum acele credințe anterioare au apărut singure atunci când au existat condiții corecte, ele vor apărea din nou singure, de îndată ce vom fi eliberați de universalismul evreiesc.
PARTEA I: VIZUALIZAREA CREȘTINITĂȚII
Înainte de a înțelege exact care este acel mod păgân de sentiment despre care vorbesc, trebuie să îl contrastăm cu ceea ce avem astăzi, și anume universalismul, care a luat diverse forme în întreaga istorie, inclusiv creștinismul, multiculturalismul, comunismul, globalismul, neoplatonismul, etc.
În economia antică a lumii a fost unul dintre cele mai sacre aspecte ale vieții sociale și de aceea sistemul nostru economic este o reflectare a credințelor noastre religioase. Sub o viziune păgână asupra lumii, toată lumea a luat parte la divinitate și creație și sa manifestat în capacitatea fiecăruia de a-și crea propriul credit .
A avea un serviciu sau un bun de oferit a fost suficient pentru ca cineva să aibă ceva echivalent cu un credit pozitiv , valabil în întreaga comunitate. Nu a fost implicată nicio bancă și de aceea vorbim despre abilitatea oamenilor de a-și crea propriul ban.
În jurul aceluiași timp în care a fost inventată măcelul în Mesopotamia, vedem apariția ideologiilor universaliste care încearcă să unească întreaga umanitate, condamnând natura și descriind oamenii ca fiind defectuoși sau păcătoși.
Lumea iudaismului în antichitate
În timpul lui Sulla [în jurul anului 85 î.Hr.] ei erau prezenți în fiecare oraș; nu este ușor să găsești un loc în lume care nu a fost luat de ei și unde nu și-au găsit un loc pentru ei înșiși. -Strabo-
După cum se poate observa din citatul de deschidere, evreii erau prezenți în toate locurile unde marea majoritate de oameni locuiau împreună, fie în Africa de Nord, Mesopotamia, Anatolia, Orientul Mijlociu sau Europa. Ca o regulă generală, ideologiile universaliste au avut rădăcini în marile imperii care au intrat în contact economic cu iudaismul internațional. Acest proces a început în primele imperii din Orientul Mijlociu și mai târziu a infectat Europa prin cele grecești și romane:
 
Era o exagerare lăudabilă de la Iosif pentru a afirma că prescripțiile evreiești sunt urmate și de barbari, dar totuși el avea dreptate cu privire la prezența evreilor în toate imperiile mari ale antichității.
Influența și puterea evreilor din lumea antică este un model exact al a ceea ce avem astăzi. Ei au avut influență nu numai în politică și în schimbul internațional, ci și în viața teatrală și socială:
Făcând prieteni cu Alityrus, un actor evreu, favorit de Nero, Josephus a obținut o introducere la împărăteasa Poppaea și și-a împins intențiile prin ajutorul ei (1911 Encyclopædia Britannica / Josephus, Flavius)
 
Este important de observat, de asemenea, că sinagogile antice erau un fel de corporații sau centre de acumulare de capital.Potrivit descoperirilor arheologice, în Roma Imperială existau cel puțin 13 sinagogi, iar administratorii lor erau proprietari bogați și influenți:
 
Evreii erau atât de puternici în acele vremuri în care se bucurau de privilegii speciale. De exemplu, Josephus ne spune cum semenii săi de la Delos (la fel ca în orice alt oraș) se bucurau de libertate față de serviciul militar și aveau biroul colectorilor de impozite.
În ceea ce privește prezența lor la Roma și Alexandria, unii cercetători vorbesc chiar despre " Rothschild-urile antichității ":
 
O altă dovadă a puterii lor este faptul că s-ar putea muta în orice oraș mare al lumii antice și ar putea lua birouri de vârf fără a cunoaște limba locală (!):
Această influență economică a evreilor sa reflectat, evident, și în ideologiile religioase și politice, la fel ca și astăzi:


[...] Dar erau mulți alții, de la Cicero la Macrobius, care erau monoteiști, care au plasat spiritualul deasupra celor lumești, care și-au derivat standardele etice din poruncile divine; și au fost precedate de cinci sute de ani de evoluții similare în rândul scriitorilor greci. Prin urmare, este dificil să se tragă linii clare între ideile și sentimentele creștine printre scriitorii imperiului târziu și aceia care erau obișnuiți cu creștinismul și cu multă vreme cu păgânismul. (Viața intelectuală a Europei Occidentale în Evul Mediu - Richard C Dales, Pagina Cool
Unitatea umanității
Ce legătură are cuvioasa cu aceste păreri religioase? Ei bine, dacă ne gândim cu atenție la aceasta, ucenicia concentrează bogățiile în mâini tot mai puține și, pentru a evita o revoltă, elitele folosesc unele trucuri, cum ar fi creșterea economică continuă. Acest lucru realizează două lucruri:
§  Își aduce alte rase pe piață și cu ei o bogăție nouă, care compensează pentru o vreme lipsa creată de cămilă.
§  De asemenea, eliminarea barierelor sociale și rasiale permite controlul eficient al maselor într-un mod mai ieftin, la fel ca o fermă de animale.
Așadar, vedem de ce încercările de luare a cămășii de a uni întreaga omenire și pretind că toți suntem egali: Aceste lucruri sunt necesare pentru concentrarea întregii puteri în mâinile evreiești.
 
Încă din secolul al IV-lea (de îndată ce a început creștinismul în Europa), primii lideri ai Bisericii proclamau deja un guvern mondial multicultural. Acest lucru ne arată că o astfel de viziune nu a fost o dezvoltare ulterioară și neașteptată, ci mai degrabă a fost de la început un scop bine planificat și foarte central al creștinismului timpuriu:
 
După secole, aceleași păreri erau încă între liderii Bisericii ca Osorius (1506-1580 CE):
 

Datoria păcătoasă

Când vine vorba de păcat, ne dăm seama că numai cei care se simt vinovați și păcătoși sunt gata să plătească cămilă. De asemenea, acest sistem este atât de străin de viață încât trebuie să declare un război etern pentru Natură pentru a elimina toate dovezile despre libertatea și bunătatea noastră naturală.
Am putea spune că puterile creative ale universului au fost un bun comun până când Domnul ia privatizat și le-a monopolizat.Iar această capacitate de creatură pierdută se exprima și în Eugenia: Când alegem, noi luăm un rol activ în creație, de aceea datoria lui Isus a fost să ne interzicăm orice fel de selecție naturală și orice fel de sacrificii.
În ochii lui este păcătos pentru o societate să judece cine locuiește în ea sau cine nu. Nimeni nu trebuie să fie sacrificat pentru binele comunității, toți oamenii sunt egali și să se nască în această lume este suficient pentru a avea o pretenție față de serviciile și eforturile colective ale altor oameni.
Este ironic faptul că credința oamenilor este valoroasă doar din cauza faptului că Dumnezeu a obținut contrariul, și anume: Cu cât credem mai mult în Isus, cu atât mai puțin valoros și mai puțin demn, viețile noastre individuale devin.
E destul de bun pentru evrei.
Credindu-ne că suntem valoroși doar din cauza lui Isus devenim leneși, mediocre și hedoniste. Nu este nimic care ne împinge să ne demonstrăm valoarea sau contribuția noastră la comunitate, nu există presiune pentru a obține ceva extraordinar; suntem destul de buni doar consumând, uitându-ne la televizor și oferind caritate oamenilor flămânzi din Africa (fără să ne dăm seama că banii evrei sunt cei care îi asupresc la înfometare).
Cu mai puține cuvinte, credința în Isus ne face să ne pierdem talentele și timpul nostru aici, cu caritate inutilă și alte forme de materialism mediocru.
Un mare obstacol în calea ideologiei lui Isus este faptul că toată viața și întreaga natură pot exista doar prin sacrificiu și selecție, prin urmare tot ceea ce face parte din natură este o reamintire a pretențiilor sale false. De aceea, biblia nu servește alt scop decît defăimarea și defăimarea Naturii.
Un război împotriva naturii
Ori de câte ori citim ceva în Biblie despre șarpe sau diavol, vedem o caricatură a Mamei Natura. Șarpele era un simbol păgân al pământului și al vieții, iar Biblia vrea să crezi că este Natura care a închis ușa la " paradis ".
Fecioara Maria călca pe șarpe. De asemenea, virginitatea ei este deja un semn al urii ei față de natură.
Cred că era invers. Știm acum prin știință că această lume este produsul Naturii, iar ideea că această lume a fost creată de Yahweh este o minciună nesustenabilă. Am trăit împreună cu Natura, ea a fost " paradisul " nostru și dumnezeul evreiesc ne-a despărțit de El și ne-a înrobit pentru a-și servi planurile de a construi o planetă robotică lipsită de viață.
De îndată ce zeul evreu a sosit pe această planetă, el a ridicat o cortină de fier care ne-a izolat de aspectele magice ale naturii, făcând viața noastră tot mai prozaică, lipsită de voie și obositoare. Gândește-te doar la asta: să lucrezi 8 ore pe zi ar fi fost considerată exploatare de către primii fermieri neolitici sau încă de strămoșii noștri în Evul Mediu, ca să nu mai vorbim de primii vânători.
În ciuda tehnologiei și moralei creștine, cetățeanul mediu din prima lume lucrează astăzi mai mult decât un sclav în Europa păgână, iar cel mai rău este că banii noștri ne permit să cumpărăm doar lucruri inutile, cum ar fi divertismentul sau tehnologia de dependență, care rezolvă doar probleme nu exista în trecut.
Este un cerc vicios: avem nevoie de fast-food pentru că lucrăm mai multe ore, dar pentru că fast-food-ul este mai scump decât alimentele domestice, trebuie să muncim și mai mult pentru a ne permite acest lucru, conducând la mai puțin timp și la necesitatea chiar și alimente mai rapide și așa mai departe. Am putea extinde acest exemplu și în alte domenii ale modernității.
Cine a spus că sclavia a fost abolită? Acesta a fost pur și simplu monopolizat de sistemul nostru economic evreiesc și a devenit mai greu:
Tatăl meu a pus peste tine un jug greu; O voi face și mai greu. Tatăl meu v-a bătut cu biciuri; Te voi bate cu scorpionii. (1 Împărați 12:11)
Strămoșii noștri păgâni aveau numai slujbă într-un mod foarte limitat și uman, chiar mai umane decât cele mai moderne locuri de muncă din țările "dezvoltate" . Cât de îmbogățitor, creativ și magic ar fi viața noastră de zi cu zi, ar fi avut progrese în privința unui curs păgân.
Acum, ori de câte ori citești Biblia și vezi o referire la diavol, vezi o referință la Natură, unde evreul face un om de paie pe care crezuseră strămoșii noștri păgâni, încercând să calomnie tot ce face viața posibilă.
De aceea creștinismul trebuia să ștergă trecutul păgân; pentru a evita compararea. Dacă creștinismul ar tolera păgânismul, vom recunoaște instantaneu superioritatea acestuia din urmă și, cel mai important, ne-am da seama că descrierea sa de natură în biblie (șarpele și diavolul) este falsă și viciară.

Evitarea responsabilității

Acum ar trebui să ne întrebăm pe noi înșine, care este scopul lichiorului? Știm că ucrainia nu face pe nimeni fericit, nici măcar pe cei care câștigă milioane cu el. Ei sunt atât de lipsiți de voință internă încât devin dependenți de bani, încercând să umple această lipsă de sens prin materialismul evreiesc.
Astfel, camurul nu mi se pare nimic altceva decât o modalitate subtilă de a distruge Natura și de a evita responsabilitatea în acest proces.
Scopul evreului este de a dispersa responsabilitatea pentru planurile sale pe mai mulți actori inconștienți.
Putem să acoperim toate nevoile noastre și să realizăm progrese mai bune cu economiile regionale (bazate pe rase), astfel că luciul nu a adus absolut nimic bun nimănui și este total risipitor și inutil. Toate posibilele "binecuvântări" ale capitalismului ar fi putut fi atinse mai bine fără cămilă.
Cu toate acestea, toate instituțiile evreiești întruchipează principiul distrugerii, evitând în același timp responsabilitatea:
§  Usura îi obligă pe toți să se străduiască pentru mai mulți bani, răspândind responsabilitatea personală pentru această fraudă în rândul întregii populații.
§  Corporațiile moderne jăfuiesc Natura în moduri monstruoase de risipitoare, în timp ce oamenii din spatele lor rămân anonimi. Aici nimeni nu poate fi făcut răspunzător deoarece responsabilitatea este împărțită între investitori independenți, anonimi, de toate felurile.
§  Partidele politice nu sunt decât corporații politice și, din nou, nimănui nu i se poate da răspundere, deoarece responsabilitatea este adăpată în rândul multor actori independenți.
§  Învățăturile lui Isus despre păcat sunt menite să înăbușe responsabilitatea personală pentru că suntem cu toții păcătoși și nimeni nu este potrivit pentru a judeca orice.
§  Suprapopularea acestei planete este și o modalitate de distrugere a responsabilității personale, deoarece o populație gigantică distruge planeta numai acoperind nevoile sale cele mai de bază și nici un individ nu este gata să renunțe la nevoile sale cele mai de bază în numele acestei planete, diferență.
Dar aici ar trebui să facem ceva foarte clar: Cel care a inventat aceste sisteme și ia forțat să le pună în loc, prin teroare, împotriva dorințelor masei, este SĂNĂTOS răspunzător de toate consecințele lor.
Același lucru este valabil și pentru comerțul cu sclavi. Evreii au inventat comerțul cu sclavi și au făcut sclavi într-o monedă internațională. Evreii au asigurat că puteți participa la schimbul internațional numai prin comerțul cu sclavi și de aceea vikingii trebuiau să joace printre aceste reguli dacă nu voiau să moară de foame în timpul expansiunii populației.
De la apariția lor în istorie, niciun alt popor nu a fost atît de mult urît și defăimat de evrei decât de Vikingi.
Nimic nu ia supărat pe evrei mai mult decât faptul că vikingii au abolit comerțul cu sclavi imediat ce s-au stabilit în noile lor țări. Ar fi trebuit până la Renașterea evreilor să revigoreze sclavia în Lumea Nouă și până la Revoluția Industrială să o instituționalizeze și să o monopolizeze ca mod normal de lucru.

Două feluri de sclavie

Ceva care caracterizează poporul alb este că ne jucăm cu regulile și o facem mai bine decât orice altă rasă. Suntem acum suficient de maturi pentru a realiza că, pe lângă faptul că ne jucăm sincer cu regulile, trebuie să ne întrebăm și dacă acele reguli și puterile care le-au creat au intenții bune.
Din toate monedele, evreii au ales sclavi în antichitate pentru că ei facilitează multiculturalismul. Există o diferență între contrabanda și vânzarea de sclavi în antichitate și aducerea refugiaților astăzi în Europa? Nu chiar.
O altă întrebare bună este motivul pentru care Yahweh vrea să distrugă viața de pe această planetă? Ar putea fi faptul că Isus este o creatură foarte inteligentă dintr-o altă dimensiune cu planuri de a distruge toată viața de pe această planetă? O ființă inteligentă ar ști cu siguranță ce butoane să ne împingă în sufletele noastre pentru a ne subjuga, ca dragostea, compasiunea etc.
El ne hrănește sufletele.
Mulți oameni se tem de consecințele fizice ale răzvrătirii împotriva sclaviei evreiești, dar trebuie să ne dăm seama că este ceva mai important decât viața noastră fizică: Isus vrea să ne înrobească sufletele.
Dacă reușim să distrugem Natura și să ne conectăm la o mașină care ține conștiința noastră prins în această realitate pentru totdeauna, devenim incapabili să hotărâm când să murim sau cum să ne formăm viețile. Isus poate astfel crea tehnologia necesară pentru a ne face să trăim pentru totdeauna într-o stare semi-vegetativă în care sufletele noastre sunt în mod constant stimulate de o realitate virtuală într-un mod crud, servind ca hrană pentru acest rău Golem.
Pentru a pune capăt acestei secțiuni, vreau să rezumăm creștinismul cu două principii simple:
1.    Câștigați căurita lui Dumnezeu (evreului): Acest lucru este bine exemplificat în parabola celor 5 talanți (Matei 25: 14-30) și în propoziția " da Cezarului ceea ce aparține lui Cezar " (Marcu 12:17).
2.    Fii săraci și dăruiește sclavilor tăi: Acest lucru este bine exemplificat în povestirile în care evreii spun unei persoane bogate să-i dea toată bogăția săracilor (Luca 18:22 și Matei 19:21) sau în fraza " este mai ușor ca o cămilă să treacă prin ochiul unui ac decât ca un bogat să intre în Împărăția lui Dumnezeu "(Matei 19: 23-26, Luca 18: 24-27 și Marcu 10: 24-27).
 
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 10767
Data de înscriere : 05/11/2012

https://amintiridespreviitor.forumgratuit.ro

Sus In jos

Was Hitler a Pagan? Empty Partea a II-a: Ideile lui Hitler

Mesaj Scris de Admin Mar Dec 01, 2020 10:32 am

Partea a II-a: Ideile lui Hitler

Lupta spirituală împotriva urșilor
Nimic nu se putea contrazice mai puternic cu această ideologie creștină decât cu viziunea mondială a lui Adolf Hitler, începând cu opiniile sale despre economie. Este o rușine că el nu era economist, altfel scrisese mai mult despre acest subiect, dar discursurile și scrierile sale arată clar că opiniile sale economice au de a face mai mult cu practicile economice păgâne vechi.
Când analizăm părerile lui Hitler, ele nu se conformează deloc celor două principii creștine de cămară și caritate . În privința celor dintâi, el a decis să întemeieze un partid precis pentru a lupta împotriva cămășii evreiești:
 
Lucrările lui Feder au fost promovate pe scară largă în NS Germania, incluzând filme educative și broșuri mici cu nume precum " Manifestul zur Brechung der Zinsknechtschaft des Geldes " (manifestarea spre ruperea lanțurilor de bani îngrozitoare ).
Adolf Hitler cu Goebbels și Gottfried Feder.
Făcându-se cu camătă era atât de important pentru Hitler că a devenit parte oficială a programului de 25 de puncte al NSDAP.

Problema cu caritatea

Așadar, vedem aici că Hitler a fost primul politician din istoria europeană care a declarat o luptă nemilos pentru esența tuturor ideologiilor evreiești, inclusiv a creștinismului, și anume a cămășii. În ceea ce privește al doilea principiu al creștinismului, înălțarea sărăciei și a carității, Hitler are următoarele de spus:
 
 
 
Această ultimă secțiune se opune în totalitate împotriva poruncii lui Isus de a se baza pe providență (Matei 6: 24-33) și de a fi total pasiv spre nenorocire (Matei 5: 38-42, Luca 6: 27-31), dar cel mai important, în aceste discursuri sunt foarte evidente că Hitler consideră că caritatea este ceva degradant și insultător față de persoana care o primește.
Pentru o persoană cinstită este la fel de nevinovată să primești caritate, ca să primești cămătura. Acesta este cazul deoarece caritatea este soră gemenească a cămășii: ambele înseamnă a obține bani fără a lucra pentru ea; într-un caz, pentru că persoana este bogată în cealaltă deoarece este săracă, dar în toate cazurile acestea sunt reflectări ale unuia în altul.
Ambele aparțin aceleiași păreri lumești necinstite și am putea merge chiar mai departe și ne imaginăm trinitatea sfântă după cum urmează:
§  Adevăratul sens al Sfintei Treimi.
Cele trei părți aparțin aceleiași lumi distrugătoare și bolnave.
O economie gratuită
Iar dacă aceste păreri nu erau destul de eretice, Hitler voia să inverseze rolurile doctrinelor creștine, și anume: În loc de economie globală, destinată să unească întreaga umanitate, Hitler dorea ca economia să asigure separarea și independența raselor:
 
Alte discursuri întăresc doar planul său de economie rasialistă, lipsit de lucifer universalist. Această economie NS ar avea la bază numai forța muncitorului german, eliminarea elitismului și a altor rele care favorizează internaționalismul:
 
Ultimul paragraf sună mai mult ca o economie păgână complet lipsită de bani, în care toată lumea participă la creație. Dar să ne uităm mai departe la alte discursuri:
 
Aici, democrațiile occidentale au condamnat libera schimbare a mărfurilor Hitler cu țările balcanice. Hitler a plătit cu bunuri în loc de bani furioși (care este vulnerabil la speculații), iar democrațiile au mers atât de departe încât să pretindă că un astfel de barter era imoral și că aceasta însemna dominația germană a partenerului său comercial, ceva absolut absurd.
Pictura NS onorând muncitorul german comun ca simbol al libertății economice germane.
Ne confruntăm încă odată cu ideea că este păcătos să fim liberi și independenți (Luca 15: 11-32) și, încă o dată, apărarea lui Hitler a unei economii libere seamănă cu păgânismul contrar concepției creștine a oamenilor datorită tributului (Matei 25: 14-30).
Astfel, spre deosebire de idealul creștin de a uni întreaga omenire (ceva care nu poate decât să reușească prin luare de mită), Hitler a crezut în autonomia economică a tuturor raselor și în căile lor separate de dezvoltare.

Marca evreului

Astfel, nu puteți obține mai eretic decât proclamarea naționalismului rasial. Dacă evreii ar fi trebuit să se încarneze cu adevărat și urmau să viziteze Germania lui Hitler, cu siguranță ar fi urât totul despre el. Dar acum, să ne întoarcem la viziunile lui Hitler despre creștinismul însuși:
 
Aici este destul de evident că Hitler a considerat creștinismul ca o mișcare care purta toate semnele evreului, chiar ca ceva regretabil. În plus, creștinismul a vrut să ștergă toate urmele trecutului, ceea ce Hitler a devastat cel mai mult.
Hitler a menționat în alte secțiuni ale cărții sale că numai vederile înșelătoare ale lumii, cum ar fi marxismul, încearcă să ștergă toate urmele trecutului ca o modalitate de a evita compararea, deși nu a adus aceeași logică cu privire la creștinism.
Nu a reușit să realizeze asemănările sau a avut un motiv bun să părăsească pacea creștinismului? Din fericire, el ne dă răspunsul însuși, spunându-ne de ce socialismul național nu are intenții împotriva creștinismului:
 
Astfel, vedem aici că Hitler a lăsat creștinismul fără milă, nu pentru că el credea în evreu, ci mai degrabă pentru că a considerat o reformă religioasă o sarcină prea mare pentru timpul său, independentă de o mișcare politică. El a trebuit să decidă dacă a devenit reformator politic sau religios, iar destinul la ales pe acesta pentru cel dintâi, lăsându-l pe acesta din urmă pentru altcineva.
Faptul că Hitler nu a avut nimic împotriva unei reforme religioase (ceva care ar putea să dispară probabil de creștinism) este foarte clar atunci când a invitat pe oricine are talentul potrivit să încerce acest lucru. Nici un creștin serios nu ar fi motivat oamenii să aducă un adevăr mai bun în locul creștinismului, sau să presupună că apariția creștinismului este ceva regretabil.
Cel mai rău dintre toate, nici un credincios serios în evreu nu ar spune că evreii sunt sursa tuturor relelor și, în același timp, subliniază faptul că creștinismul poartă esența evreimii .

Legile naturii sunt întotdeauna aceleași

Și avea dreptate! Recunoaștem aici genialitatea lui Hitler, deoarece o reformă religioasă trebuia să fie precedată de una politică, iar Hitler știa foarte bine că bursa din acest timp nu avea armele pentru a învinge creștinismul.
O bună ratificare a acestui fapt este faptul că Hitler a permis tuturor mișcărilor păgâne să înflorească în Reichul său și a promovat o cercetare entuziastă a credințelor precreștine ale strămoșilor noștri germani.
Există cu siguranță o mulțime de minciuni despre faptul că " ocultismul nazist " este răspândit de evrei pentru a induce în eroare cercetarea revizionistă, dar există un nivel de adevăr în faptul că în NS Germania ideologiile păgâne au înflorit. Inutil să spunem că afirmațiile despre liderii NS care credeau că pământul este gol sau despre faptul că au un fel de culte satanice sunt fraude evidente care ne spun mai multe despre evreii care le răspândesc decât despre NS Germania.
Un alt punct important care trebuie luat în considerare este acela că creștinismul, împreună cu toate mișcările evreiești, au pretins mereu să aducă noi revelații care depășesc toate regulile anterioare ale vieții. Toate ideologiile evreiești au în comun faptul că se joacă cu cele mai primitive fantezii și pretind că au găsit o cale de a inversa legile naturii.
Nimic nu se putea contrazice mai mult cu această " soteriologie " evreiască decât opiniile lui Hitler:
Legile vieții sunt și rămân mereu la fel. Și noi dorim să realizăm construirea acestei rase, nu conform teoriilor de clasă, elaborate într-o minte străină, mai degrabă după legile veșnice pe care experiența și istoria ne arată și pe care le recunoaștem! Astfel, aceasta înseamnă că în viață, din punct de vedere politic și economic, există legi hotărâte care au întotdeauna valabilitate și dorim să conducem construirea rasei noastre după aceste legi, nu după teorii de clasă, nu după concepții de clasă. (Discursul din 10 februarie 1933, în Berliner Sportpalast, al 11- lea paragraf aprox.)
Aici Hitler îl are pe Karl Marx în minte și nu pe Isus, dar el este calea potrivită, subliniind că evreii vin cu teorii înșelătoare care se prefac că elimină legile veșnice ale Naturii, așa cum a fost cazul când Isus susține că nu Nu trebuie să mai practicăm eugenia mai mult pentru a construi o societate sau că nu trebuie să ne pese de susținerea noastră materială.
 

La domiciliu în jurul naturii

Un alt aspect al personalității lui Hitler, care îl pune pe partea păgânismului și departe de creștinism, este dragostea sa pentru Natură:
El a conceptualizat natura mai degrabă în ansamblu. El a numit-o "afară" (Das Draußen). Acest cuvânt a sunat din gura lui atât de familiar ca și cum ar fi numit-o o casă. El sa simțit în jurul naturii, într-adevăr, acasă. Preferința lui specială pentru plimbări de noapte sau pentru petrecerea nopții în peisaje necunoscute a fost deja evidentă în primii ani de prietenie.
Natura avea o influență foarte neobișnuită asupra lui, mai mult decât am văzut vreodată printre alte persoane. El era, și anume, o persoană foarte diferită atunci când era "în afara" decât în ​​oraș. Au existat câteva aspecte ale personalității sale care s-au dezvăluit numai în jurul naturii. Niciodată nu era atât de plin și de concentrat ca atunci când am trecut prin pădurile tăcute de fag din cartierul Mühl sau noaptea, când am urcat pe dealul Freinberg.
[...] Când soarele strălucitor strălucea pe străzile mici, un vânt proaspăt, vitalizant, care aducea mirosul pădurii în oraș, îl mișcă cu putere irezistibilă din orașul îngust și plictisitor în vânturi și păduri. (Hitler mein Jugendfreund - August Kubizek, paginile 33-34).
Adăugând la aceasta, știm cu toții că Hitler a fost primul politician care a propus noi legi ale protecției mediului (ecologie nazistă ), ceea ce a făcut ca țările aliate să apară în umbra întârzierii și, într-adevăr, legile moderne ale protecției mediului în Europa bazate pe reformele lui Hitler.
Fotografia moderna a padurii din Linz, Austria, pe care Hitler o vizita in tinerete.
Revolta lui Hitler a fost atât de reușită încât Roosevelt sa văzut forțat să prezinte ceva similar. De exemplu, el a semnat noua afacere, dar nu a fost decât o redistribuire superficială a bogăției și nu a schimbat nimic în esența uzurată a economiei sale.
Admin
Admin
Admin

Mesaje : 10767
Data de înscriere : 05/11/2012

https://amintiridespreviitor.forumgratuit.ro

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum